اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام:

ورزش خمام نیازمند حمایت مسئولان است

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام گفت: نبود سالن‌های ورزش رزمی، کشتی و باستانی، کمبود امکانات و اعتبارات ورزش از مشکلات خمام بوده و نیاز به حمایت مسئولان است.

ورزش خمام نیازمند حمایت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، مهران احمدی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اسلامی این شهر در سالن کنفرانس شهرداری خمام فعالیت هیئت‌های ورزشی بخش خمام را فراتر از انتظار دانست.

وی اظهار کرد: طبق آمار در سال 91 تعداد 2 هزار و 200 نفر ورزشکار سازمان‌یافته در خمام وجود داشت که در 9 ماهه امسال به تعداد 2 هزار و 400 ورزشکار بیمه شده افزایش یافته است که نشان از فعال بودن ورزش در بخش خمام دارد.

این مسئول با بیان اینکه اکنون 35 هیئت ورزشی در خمام فعال است که ظرفیت‌های خوبی دارند، گفت: 5 ورزشکار دعوت‌شده به اردوی تیم ملی از جمله افتخارات امسال ورزش خمام است.

وی  موفقیت ورزشکاران را در کشتی، بدنسازی و کاراته به‌صورت تیمی با کسب رتبه‌های نخست تا سوم استان عنوان کرد.

احمدی میزبانی خمام از مسابقات ورزشی در سطح استان، کشور و بین‌المللی را از دیگر موفقیت‌های ورزشی این بخش برشمرد.

وی یادآور شد: نبود سالن ورزش رزمی، کشتی و باستانی، کمبود امکانات و اعتبارات ورزش، معضل زمین فوتبال شهر خمام و... از مشکلات ورزش خمام است که امیدواریم توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.

رئیس ورزش و جوانان خمام با بیان اینکه خمام این ظرفیت را دارد که در ورزش قایقرانی سهمیه‌ قهرمانی المپیک را به خود اختصاص دهد، بر لزوم نگاه فرا منطقه‌ای به ورزش خمام تأکید کرد.

وی متذکر شد: بخش‌های گیلان در زمینه‌ ورزش باستانی محدود هستند اما خمام تنها بخشی است که این ورزش را دارد.

رئیس شورای شهر خمام نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه کشور ما در سال 92 شاهد افتخارات ورزشی متعددی بوده است، تصریح کرد: خمام یکی از ورزشکارخیزترین بخش‌های گیلان است.

سیدمجتبی حسینی‌نسب، با اشاره به اینکه خمام دارای ظرفیت ورزشی خوبی است، افزود: گام برداشتن برای رشد و تعالی ورزش خمام از اهداف این جلسه است.

وی از تشکیل انجمن خیران خمام با همراهی بخشدار و امام جمعه‌ این شهر خبر داد و گفت: در خمام برای تشکیل این انجمن ظرفیت خوبی وجود دارد.

این مسئول هدف از تشکیل انجمن را شناسایی خیران شهر با هدف بسترسازی، جلب مشارکت و بهره‌گیری از کمک‌های خیران و نیکوکاران برای سرعت بخشیدن به توسعه‌ خمام ذکر کرد.

عضو شورای شهر خمام نیز با اشاره به اینکه مشکلات ورزش خمام قابل برطرف شدن است، اظهار کرد: در شورای شهر در حد توان به مسئله‌ ورزش اهمیت داده می‌شود و اگر امکاناتی برای ورزش در اختیار باشد اختصاص می‌دهیم.

علی‌اصغر امیری با بیان اینکه به مشکلات مالی و اقتصادی واقف هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای شهر خمام با تعامل و استفاده از سرمایه‌گذاران برای تامین امکانات ورود کند.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور وضعیت استخر شهرداری خمام و مشکل هیئت‌های غریق نجات و شنا، لزوم برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان و... مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول