اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

بزرگان فارس به امر وحدت بین نمایندگان ورود کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان در این استان اقدام به خودزنی کرده و همکاران خود در مجلس را تخریب می‌کنند، خواستار ورود بزرگان فارس به این امر شد.

بزرگان فارس به امر وحدت بین نمایندگان ورود کنند

سید احمدرضا دستغیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با بیان اینکه در مجمع نمایندگان فارس، نمایندگان خوبی داریم اما مشکل بزرگ منطقه‌گرایی و نگاه‌های نقطه‌ای است که در نهایت به ضرر کل استان می‌شود، اظهار داشت: هر نماینده می‌خواهد که مطالبات حوزه انتخابیه خود را دنبال کند، از این رو نگاه‌های نقطه‌ای حاکم می‌شود و منافع استان به خطر می‌افتد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی روند انتصابات در فارس را خوب ارزیابی کرد و گفت: انتخاباتی صورت گرفته و مردم به سلیقه اعتدالی رای داده‌اند، و طبیعی است که انتظار دارند دولت بر همین اساس خواسته‌های آنان را تامین کند.

وی اضافه کرد: اینکه افراد تازه‌نفس به میدان بیایند و تغییراتی در چینش مدیران صورت گیرد، امری طبیعی است اما توصیه ما این بوده که انتصاب‌ها بر اساس شایستگی، تخصص و تعهد افراد باشد و رویه اعتدالی دولت نیز در نظر گرفته شود.

دستغیب با بیان اینکه به دوستانی که در دولت هستند توصیه کرده و می‌کنیم که انتصاب مدیران بر اساس شناخت افراد نسبت به مسائل این استان باشد و باید کار را بشناسند و با بدنه کارشناسی مرتبط باشند، گفت: دقت در انتخاب مدیران و به کار بستن رویه اعتدالی دولت نیز باید در استان فارس مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول