اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه صورت گرفت

انتقاد شدید امام جمعه خرم‌دره از حرکت تعدادی از نمایندگان مجلس

امام جمعه خرم‌دره ضمن انتقاد شدید از حرکت تعدادی از نمایندگان استان‌ها در مورد توزیع بودجه گفت: این حرکت بدعت‌گونه برای ثبات و آینده کشور بسیار خطرناک است.

انتقاد شدید امام جمعه خرم‌دره از حرکت تعدادی از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم‌دره ضمن تقدیر و تشکر از دولت به دلیل تهیه و ارسال به موقع لایحه بودجه 93 به مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد، تا در بررسی بودجه 783 هزار میلیارد تومانی سال آینده، مناطق محروم و توسعه نیافته به ویژه مسائل فرهنگی و دینی در اولویت کاری نمایندگان محترم مجلس قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از حرکت ناپخته و ناصحیح نمایندگان بعضی از استان‌ها در مورد توزیع بودجه گفت: این حرکت زشت و بدعت‌گونه برای ثبات و آینده کشور بسیار خطرناک است.

خطیب جمعه خرم‌دره اظهار داشت: نمایندگان معترض که خود قانون‌گذار هستند کاش منتظر می‌ماندند تا لایحه بودجه در کمیسیون‌های مجلس مورد ارزیابی قرار می‌گرفت و بعد قضاوت می‌کردند.

نورپور متذکر شد: استعفای دسته جمعی آن هم قبل از بررسی بودجه در مجلس درست نبود و فقط دشمن را خوشحال می‌کند.

وی در ادامه از قوه قضائیه هم خواست تا با تخلفاتی که در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته به طور قاطع و قانونی برخورد کند تا بعد از این، این گونه مسائل تکرار نشود.

خطیب نماز جمعه در ادامه با اشاره به اظهارات نابخردانه و متکبرانه مسئولان آمریکایی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بیش از این برای رژیم صهیونیستی خوش خدمتی نکند و بداند ملت رشید ایران کلمه به کلمه حرف‌های شما را تحلیل می‌کند.

این مسئول خطاب به آمریکایی‌ها خاطرنشان شد: مواظب و مراقب باشید با این ملت رشید متکبرانه حرف نزنید، مغرورانه سخن نگویید، این قدر برای اسرائیل نوکری نکنید، به معاهده‌ای که امضاء کرده‌اید و حرفی که زده‌اید پایبند باشید و بدانید ملت رشید ایران تا پای جان ازحقوق حقه خود، از استقلال و عزت خویش دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که شما ارباب این ملت شوید.

وی تصریح کرد: گذشت دورانی که شما در ایران فعال مایشاء بودید، لذا امیدواریم عاقلانه فکر کنید و عاقلانه با این ملت صحبت کنید.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه سالروز شهادت حضرت آیت‌الله شهید مفتح را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه یادآور شد: این دو مرکز بزرگ و تاثیرگذار فکری جامعه هستند.

وی در پایان افزود: حوزه و دانشگاه مکمل همدیگر و دو بال قدرتمند جامعه هستند و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو اتحاد این دو مرکز علمی است و از مسئولان هم انتظار داریم، فضای دانشگاه‌ها را فضای معنویت، اخلاق و بصیرت‌افزایی کنند و نگذارند دانشگاه‌ها جولانگاه دگراندیشان بشود.

انتهای پیام/2308/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول