اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری گیلان خبر داد

بازدید خبرنگاران گیلانی از فن بازار جمهوری اسلامی ایران

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از اعزام خبرنگاران خبرگزاری‌های این استان به منظور بازدید از فن بازار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

بازدید خبرنگاران گیلانی از فن بازار جمهوری اسلامی ایران

مجید متقی‌طلب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مسئولیت پارک علم و فناوری گیلان به عنوان برگزار کننده سومین فن بازار جمهوری اسلامی ایران در کشور، اظهار کرد: فن بازار جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین مکان برای فعالیت تجاری سازی فناوری‌های دانش‌بنیان در کشور است.

وی با بیان اینکه امسال از 21 پارک علم و فناوری سراسر کشور در این فن بازار حضور دارند افزود: چهار مرکز رشد، هشت دانشگاه، مرکز تحقیقاتی، ‌پژوهشگاه و پژوهشکده، 9 واحد صندوق سرمایه‌گذاری و واحدهای خدمات فناوری نیز حضور دارند.

دبیر فن بازار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ارائه 13 طرح دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در اروپا، گفت: در فن بازار جمهوری اسلامی ایران امکان عرضه و تقاضای معرفی فناوری و ارتباط با سرمایه‌گذار وجود دارد.

متقی‌طلب طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه فن بازار را 300 طرح قابل تجاری‌سازی عنوان کرد و یادآور شد: تعداد 20 طرح مربوط به گیلان است.

وی از اعزام خبرنگاران خبرگزاری‌های فعال گیلان به ویژه فارس به منظور بازدید از فن بازار جمهوری اسلامی ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که در حوزه پارک علم و فناوری فعال هستند در اولویت این اعزام قرار دارند.

به گزارش فارس، خبرنگاران گیلانی صبح روز یکشنبه 24 آذر جاری به منظور بازدید از فن بازار جمهوری اسلامی ایران به تهران اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/84002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول