اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام مسابقات انتخابی

تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی همدان مشخص شدند

با برگزاری مسابقات انتخابی کشتی تیم‌های منتخب آزاد و فرنگی استان همدان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخاب و معرفی شدند.

تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی همدان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان که در رده سنی بزرگسالان به مدت دو روز در همدان و در سالن ورزشی ابن‌سینا در جریان بود با اعلام نفرات برتر اوزان مختلف و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها کشتی‌گیرانی از 9 شهرستان تابعه استان حضور داشتند و در نهایت نفرات برتر اوزان مختلف به عنوان تیم‌های منتخب استان در مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

مسابقات کشتی بزرگسالان فرنگی با شرکت 66 کشتی‌گیر از 6 تیم طی چهار دور و با انجام 77 کشتی برگزار شد که در پایان برترین‌های اوزان مختلف مشخص شدند.

در وزن 55 کیلوگرم محمد عبدالمالکی و در وزن 60 کیلوگرم یاسر سوری هر دو از تویسرکان، در وزن 66 کیلوگرم امین ذوالفقاری از نهاوند و در وزن 74 کیلوگرم احسان عبدالمالکی از تویسرکان با شکست رقبای خود ضمن ایستادن در سکوی نخست در جمع تیم منتخب استان قرار گرفتند.

همچنین در وزن 84 کیلوگرم جواد مرادی و در وزن 96 کیلوگرم سیدمجتبی موسوی هر دو از همدان و در وزن 120 کیلوگرم مجید سلطانی از کبودراهنگ مقام‌های نخست را کسب کردند.

در مجموع نتیجه تیمی رقابت‌های فرنگی تیم همدان با 63 امتیاز قهرمان شد، تیم تویسرکان با 61 امتیاز و نهاوند با 56 امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین تیم‌های کبودراهنگ، بهار و رزن به عناوین چهارم تا ششم اکتفا کردند.

در مسابقات کشتی بزرگسالان آزاد با شرکت 80 کشتی‌گیر در قالب 9 تیم طی چهار دور و انجام 94 کشتی‌گیر برگزار شد که نفرات نخست به شرح ذیل معرفی شدند:

در وزن 55 کیلوگرم ساسان مالمیر از تویسرکان، در وزن 60 کیلوگرم حسین شادی و در وزن 66 کیلوگرم بهروز بلاغی هر دو از همدان بر روی سکوی نخست این اوزان قرار گرفتند.

در وزن 74 کیلوگرم عباس یزدانی از نهاوند، در وزن 84 کیلوگرم وحید شاه‌محمدی، در وزن 96 کیلوگرم جمال میرزایی و وزن 120 کیلوگرم حجت طورجی هر سه از همدان قهرمان شدند.

در پایان مسابقات کشتی آزاد در نتیجه تیمی، همدان با 68 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تیم نهاوند با 57 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ملایر با 52 امتیاز عنوان سومی را از آن خود کرد.

در کشتی آزاد تیم‌های تویسرکان، بهار و اسدآباد در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات این رقابت‌ها از سطح قابل قبولی برخوردار بود به طوری که قهرمانان و ملی‌پوشان اسبق با حضور خود در کشتی‌های انتخابی باعث شور و حال خاصی شده بودند.

تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول