اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانشگاهیان

برگزیدگان کشتی منطقه 8 دانشگاه آزاد در رودهن معرفی شدند

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی واحدهای منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی در رودهن برگزار شد.

برگزیدگان کشتی منطقه 8 دانشگاه آزاد در رودهن معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن،‌ این مسابقات با حضور رئیس اداره تربیت بدنی منطقه هشت، معاون دانشجویی واحد رودهن، سرپرست تربیت بدنی واحد رودهن، کارشناس تربیت بدنی، داوران و کشتی‎گیران در سالن کشتی واحد رودهن افتتاح شد.

بنابر این گزارش، این مسابقات در رشته کشتی آزاد با حضور 16 تیم و کشتی فرنگی با حضور 13 تیم در واحد رودهن برگزار شد. این رقابت‎ها با قضاوت داوران شایسته هیئت کشتی استان تهران انجام شد و قهرمانان دارای عناوین مختلف کشور، تنور مسابقات را بسیار گرم کردند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

در پایان مسابقات کشتی آزاد، تیم اسلامشهر به مقام اول دست یافت و تیم‎های شهر ری و علوم تحقیقات به مقام‎های دوم و سوم رسیدند.

در کشتی فرنگی، تیم اسلامشهر به مقام اول و تیم‎های شهر قدس و شهر ری به ترتیب به مقام‎های دوم و سوم رسیدند، امید است تمام دانشجویان در تمامی عرصه‎های علمی، ورزشی و فرهنگی موفق و موید باشند.

انتهای پیام/ 2568/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول