اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی خبر داد

کسب مقام هشتم کشتی‌گیر نونهال خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی از کسب عنوان هشتم کشتی گیر نونهال خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور جام پهلوانک‌ها خبر داد و گفت: در این مسابقات سه پهلوانک از استان در مقابل حریفان کشوری به روی تشک رفتند.

کسب مقام هشتم کشتی‌گیر نونهال خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

محمود اطلسی مقدم امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم کشتی نونهالان خراسان جنوبی  در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور جام پهلوانک‌ها به مصاف حریفان کشوری رفت.

 

وی افزود: این مسابقات با حضور 28 کشتی‌گیر در دو وزن 34 و 48 کیلوگرم از 31 استان کشور به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

 

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی با بیان این‌که در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور با دو کشتی‌گیر حضور داشتیم، اذعان داشت: مجید دل‌آبادی در وزن 32 کیلوگرم با غلبه بر حریفانی از همدان و البرز به مرحله بعدی صعود کرد که در این مرحله  نتیجه را به رقیب سیستانی خود واگذار کرد و به کسب مقام هشتم کشوری رضایت داد.

 

اطلسی‌مقدم خاطر نشان کرد: علی بیدسکی، دیگر کشتی گیر نونهال خراسان جنوبی پس از غلبه بر حریفان کشوری خود در مرحله مقدماتی، توانست به جمع 15 نفر برتر پهلوانک‌های کشوری بپیوندد اما در مرحله بعدی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

 

وی یادآور شد: در مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور که از امروز آغاز می‌شود تیم خراسان جنوبی با شرکت چهار کشتی‌گیر به مصاف حریفان می‌رود.

 

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی با بیان اینکه تیم کشتی شهرستان نهبندان به نمایندگی از استان در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نونهالان کشور حضور دارد، گفت: این تیم متشکل از امیررضا اردونی، مهدی شاه‌میری، قاسم یعقوبی دره‌سفید و سیدمهدی اصفهانی و به مربی‌گری سعید عاطفه‌دوست می‌باشد.

انتهای پیام/69014/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول