اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس تأکید کرد

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در جیرفت

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در شهرستان بسیار ضروری است و باید پیگیری‌های لازم در این راستا انجام شود.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز درمانی تأمین اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: در دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در زمینه نیاز راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در جیرفت رایزنی شد.

وی افزود: همچنین در این دیدار مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی جیرفت مطرح و درخواست تأمین تجهیزات لازم را داشتیم تا پزشک متخصص برای درمانگاه در نظر گرفته شود که در این زمینه مردم دچار مشکل نشوند.

عارفی با اشاره به مطرح کردن تأمین نیروی متخصص برای تمام بیمارستان‌های جنوب و درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در این راستا باید از طرف رئیس مرکز درمانی تأمین اجتماعی جیرفت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی جیرفت بسیار فرسوده و فاقد استانداردهای لازم است، راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در شهرستان بسیار ضروری است و باید پیگیری‌های لازم در این راستا انجام شود.

محمد شریعتی رئیس مرکز درمانی تأمین اجتماعی جیرفت نیز در این دیدار با بیان اینکه کمبود نیروی متخصص در این درمانگاه داریم، اظهار داشت: مشکل اصلی این درمانگاه کمبود پزشک متخصص است و با توجه به پیگیری‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت داشتیم اعلام کردند که بیشتر پزشکان این دانشگاه در حال گذراندن، طرح و استخدام دانشگاه علوم پزشکی هستند و به درمانگاه تعلق نمی‌گیرند.

به گزارش فارس در این بازدید افراد مراجعه کننده به درمانگاه از نبود پزشک متخصص و عدم توجه به مشکلات درمانی در این مرکز گلایه‌مند بودند و درخواست توجه مسئولان به رفع این مشکلات را داشتند.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول