اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گشایش نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه آزاد ‌سنندج

نخستین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، در 20 غرفه دستاوردهای پژوهشی استان کردستان را در معرض دید و نمایش قرار دادند.

گشایش نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه آزاد ‌سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس، این نمایشگاه ظهر‌ امروز در سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولان و مدیران استانی و شهرستان سنندج، استادان و دانشجویان استان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در مورد محورهای برپایی این نمایشگاه گفت: کلینیک اشتغال و کارآفرینی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی رشته‌ها و مشاغل دانشگاه جامع علمی و کاربردی، نمایشگاه مشاغل خانگی و روستایی، دستاوردهای دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی، معرفی کارآفرینان و اختراعات و ابداعات استان محورهای این نمایشگاه است.

محمدقربان کیانی گفت: فراهم آوردن زمینه‌ اشتغالزایی و کارآفرینی در استان و کشور، نمایش توان دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی، ایجاد فرصت برای پیوند بین صنعت و دانشگاهیان، نمایش آثار و پیامدهای توسعه مشاغل خانگی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیز توجه به توسعه منطقه‌ای و کشوری نیز از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی و ارگان‌های مرتبط با بخش علوم و پژوهش برگزار شده است، افزود: در غرفه‌های مربوط به این نمایشگاه نیز برترین‌های حوزه علم و پژوهش حضور دارند.

این نمایشگاه از امروز تا 27 آذرماه دایر بوده و کارگاه آموزشی اشتغال و کارآفرینی در غرفه‌ای مجزا از سوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی و مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال است.

انتهای پیام/79014/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول