اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته کردستان خبر داد

قهرمانی سنندج در مسابقات کاراته انتخابی کردستان

رئیس هیئت کاراته کردستان از قهرمانی سنندج در مسابقات انتخابی استان خبر داد و گفت: تیم‌های قروه و مریوان بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

قهرمانی سنندج در مسابقات کاراته انتخابی کردستان

جلال عبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج از برگزاری رقابت‌های کاراته انتخابی استان کردستان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سالن تختی شهرستان سنندج برگزار شد گفت: در این رقابت شناگرانی از تمام شهرستان‌های استان به جز شهرهای سقز، بانه و سریش‌آباد حضور داشتند.

رئیس هیئت کاراته کردستان با اشاره به حضور 300 کاراته‌کا در این مسابقات گفت: رقابت‌های رده سنی نونهالان در دو بخش 8 تا 10 سال و 11 تا 13 سال برگزار شد.

عبدی با اشاره به برگزاری رقابت‌ها در بخش 14 تا 15 سال ویژه نوجوانان و 16 تا 17 سال ویژه جوانان گفت: رده سنی نونهالان در 12 وزن، نوجوانان در 4وزن و جوانان در 5 وزن برگزار شد. 

وی گفت: در رده سنی نونهالان و در بخش 8 تا 10 سال در وزن 20- کیلوگرم آشام صوفی از سنندج، در وزن 23- کیلوگرم هیمن رحیمی از مریوان، در وزن 25- کیلوگرم آروین بازرگانی از مریوان، در وزن 30- کیلوگرم رادمهر صوفی از سنندج، در وزن 35- کیلوگرم محمد فیضی از سنندج و در وزن 35+ کیلوگرم امیر حسین خادمی از قروه موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.

رئیس هیئت کاراته کردستان افزود: در بخش 11 تا 13 سال رده سنی نونهالان، امیررضا خلیلی و عمران میهمی از قروه به ترتیب در اوزان 23- و 40+ کیلوگرم، دیار بادروزه و رامتین امینی از مریوان در اوزان 30- کیلوگرم و 40- کیلوگرم، سهیل مرادی از سنندج در وزن 27- کیلوگرم و برزان رحیمی از دهگلان در وزن 35- کیلوگرم موفق به کسب قهرمانی شدند.

عبدی نفرات برتر رده سنی نوجوانان در رده سنی 14 تا 15 سال را هیوا شیخ‌احمدی از سنندج در وزن 52- کیلوگرم از سنندج، دانا رحیمی از سنندج در وزن 57- کیلوگرم، پیام تانگو از مریوان در وزن 70- کیلوگرم و فرید عزیزی از سنندج در وزن 70+ کیلوگرم عنوان کرد.

وی قهرمانان رده سنی جوانان 16 تا 17 سال را محمدرضا هادی از قروه در وزن 61- کیلوگرم، فرهاد بووانی از مریوان در وزن 63- کیلوگرم، محمدشکیب قسمت‌یار از سنندج در وزن 68- کیلوگرم، علی ساعدی از سنندج در وزن 76- کیلوگرم و مازیار نصری از مریوان در وزن 76+ کیلوگرم عنوان کرد.

رئیس هیئت کاراته کردستان اظهار کرد: در مجموع بخش تیمی نیز سنندج قهرمان رقابت‌های کاراته انتخابی کردستان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شد و تیم‌های قروه و مریوان بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/79012/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول