اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم فدراسیون کشتی

تهران میزبان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی شد‌

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از میزبانی تهران در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی خبر داد و گفت: برای میزبانی مرحله نهایی این مسابقات مازندران نیز پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون داده بود که با تصمیم فدراسیون در تهران برگزار می‌شود.

تهران میزبان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی شد‌

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت: مسابقات کشتی آزاد خردسالان جام پهلوانک‌های کشور که در روزهای 24 و 25 آذر در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، سه مربی مازندرانی برای کشف استعداد در کمیته فنی فدراسیون دعوت شدند.

وی با اشاره به حضور 12 مربی در کمیته فنی فدراسیون جام پهلوانک‌های کشور تصریح کرد: سبحان روحی، سید مراد محمدی و علی طبرستانی به عنوان سه مربی مازندرانی در کمیته فنی فدراسیون در جام پهلوانک‌ها هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان ابراز داشت: این مسابقات که به میزبانی شهر آمل در سالن ورزشی قاسم رضایی برگزار شد، با قهرمانی تیم میزبان آمل پایان یافت.

قادری از میزبانی تهران در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور خبر داد و افزود: برای میزبانی مرحله نهایی این مسابقات مازندران نیز پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون داده بود که در نهایت فدراسیون تصمیم گرفت مرحله نهایی این رقابت‌ها در تهران برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به صعود تیم خونه‌به‌خونه بابل به مرحله نهایی این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم گاز برای صعود مرحله نهایی شانس دارد اما دیگر نماینده کشتی استان هیئت رستمکلا در عین شایستگی حذف شد.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول