اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گاز مازندران:

تیم کشتی گاز برای حضور در لیگ یک هفته‌ای بسته شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گاز مازندران گفت: تیم کشتی گاز مازندران یک هفته قبل از آغاز لیگ بسته شد.

تیم کشتی گاز برای حضور در لیگ یک هفته‌ای بسته شد

محمدمصطفی قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه اینکه تیم‌داری گاز مازندران در لیگ کشتی مشخص نبود و حضورش در لیگ از سوی وزارت نفت، دیر انجام شد، نتوانستیم کشتی‌گیران مدنظر خودمان را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: در مورخه 6/8/92 با توجه به رایزنی صورت گرفته وزارت نفت از حضور تیم گاز مازندران را در لیگ برتر کشتی کشور موافقت کرد که برای حضور در لیگ برای ما فرصت بسیار اندک بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران افزود: لیگ برتر کشتی آزاد کشور از 17 آبان آغاز شد که برای انتخاب کادر فنی و کشتی‌گیران فقط یک هفته وقت داشتیم.

قربانی گفت: با توجه به اینکه بهترین کشتی‌گیران ایران و استان جذب دیگر باشگاه‌ها شدند ما نتوانستیم کشتی‌گیران خوب را جذب کنیم و به همین خاطر با ترکیب کشتی‌گیران جوان و بومی وارد لیگ شدیم.

وی با بیان اینکه در دور رفت کشتی‌گیران تیمش به نتایج دلخواه نرسیدند، ابراز داشت، دور برگشت را کشتی‌گیران گاز عالی کار کردند و موفق به کسب دو پیروزی شدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران یادآور شد: پس از حضور در لیگ کشتی‌گیران گاز هفته به هفته بهتر و آماده‌تر روی تشک حاضر شدند و در حال حاضر از انتهای جدول به رده دوم رسیدیم و از شانس صعود برخوردار شدیم.

قربانی درباره کشتی آخر گاز مازندران مقابل خونه‌به‌خونه بابل افزود: این تیم کادر فنی و کشتی‌گیران خوبی را جذب کرده و در پنج مسابقه خود پیروز شد و با اقتدار به عنوان تیم نخست راهی مرحله نهایی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای صعود به مرحله نهایی باید در بابل مقابل تیم قدرتمند خونه‌به‌خونه پیروز شویم تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شویم.

به گزارش فارس، تیم گاز مازندران از پنج مسابقه خود در لیگ برتر کشتی آزاد کشور سه شکست و دو پیروزی کسب کرد و با چهار امتیاز در جدول دوم است.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول