اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

راه‌اندازی ورزشگاه نقش جهان تسریع یابد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسریع در راه‌اندازی ورزشگاه نقش جهان امری ضروری است و ورزشگاه نقش جهان یکی از پروژه‌های مهم شهر اصفهان تلقی می‌شود و راه‌اندازی این ورزشگاه به ارتقای سطح ورزش در اصفهان کمک بسیاری می‌کند.

راه‌اندازی ورزشگاه نقش جهان تسریع یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز توجه ویژه به توسعه ورزش در اصفهان به میزان بسیاری احساس می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر با محدودیت‌های بسیاری در زمینه وجود فضا‌های ورزشی در اصفهان مواجه هستیم.

وی به ضرورت توسعه ایستگاه‌های ورزش همگانی در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 65 ایستگاه ورزش همگانی در شهر اصفهان وجود دارد و این ایستگاه‌ها برای توسعه و ارتقای ورزش باید در اصفهان توسعه پیدا کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به ورزش بانوان تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های فضایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر 59 درصد از بانوان در شهر اصفهان دچار اضافه وزن هستند.

وی به ضرورت تسریع در راه‌اندازی ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و افزود: ورزشگاه نقش جهان یکی از پروژه‌های مهم شهر اصفهان تلقی می‌شود و راه‌اندازی این ورزشگاه به ارتقای سطح ورزش در اصفهان کمک بسیاری می‌کند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر ورزش حرفه‌ای به دلیل عدم وجود فضای کافی در شهر اصفهان با مشکلات بسیاری مواجه شده است، تاکید کرد: مسئولان امر باید با توجه ویژه به امر ورزش از ایجاد رخوت در فضای ورزش اصفهان جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های فوتبال اصفهان طی هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی داشته‌اند و فوتبال اصفهان به عنوان قطب فوتبال کشور باید تقویت شود، افزود: مسئولان باید از ادامه یافتن ضعف تیم‌های فوتبال اصفهان جلوگیری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به ضرورت جلوگیری از موازی‌کاری‌های مسئولان در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف برای رشد و توسعه ورزش در اصفهان باید از موازی‌کاری‌ها در این حوزه جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های نیمه‌تمام شهر اصفهان باید ساماندهی شوند، اظهار کرد: شهرداران اصفهان باید در مناطق مختلف این ساختمان‌ها را شناسایی کنند و اقدامات لازم را در راستای ساماندهی ساختمان‌های نیمه‌تمام انجام بدهند.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه روزنامه اصفهان زیبا متعلق به تمام مردم است، ادامه داد: در حال حاضر روزانه برای انتشار این روزنامه حدود سه میلیون تومان هزینه می‌شود و این روزنامه باید به صورتی باشد که مشکلات مردم را مطرح کند.

انتهای پیام/63004/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول