اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی:

خیرین برای کمک به ورزش خراسان شمالی ورود کنند

رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی بر ورود خیرین برای کمک به ورزش این استان تاکید کرد.

خیرین برای کمک به ورزش خراسان شمالی ورود کنند

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ما از خیران انتظار داریم که یاور تیم‌های ورزشی استان بوده تا ورزشکاران بدون دغدغه به ورزش بپردازند.

وی افزود: اکنون تیم‌هایی را در استان داریم که برای اعزام ورزشکاران با مشکلات جدی مواجه هستند و امیدواریم با حمایت خیرین دیگر ورزشکاری برای اعزام به مسابقات دغدغه نداشته باشد.

گریوانی تاکید کرد: خوشبختانه ما ورزشکاران و ظرفیت‌های بالای ورزشی را در استان داشته که برای اعتلای ورزش، نیازمند حمایت از آنان هستیم.

وی تصریح کرد: بسی مایه تأسف بوده که برخی ورزشکاران به خاطر مشکلات اقتصادی صحنه ورزشی را ترک کرده و به کارهای غیر مرتبط می‌پردازند که نمونه آن را سال گذشته در کناره‌گیری یکی از ورزشکاران نامی استان و پرداختن به سایر امورات را مشاهده کردیم.

رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی توجه به ورزش و ورزشکاران را باعث کاهش هزینه‌های اجتماعی برشمرد و گفت: به طور حتم جوانانی که به ورزش سوق می‌یابند، کمتر در معرض آسیب‌هایی چون اعتیاد قرار می‌گیرند.

وی با برشمردن وضعیت اعتیاد در جامعه افزود: بایستی با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به توسعه ورزش در جامعه به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک شود.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول