اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال سریال پیروزی‌ها

هفته خوش ورزش تبریز کامل شد

پس از سال‌ها که ورزش تبریز و استان از غافله ورزش کشور عقب افتاده بود و رفته رفته افتخارات این شهر کهن در ورزش ایران به باد فراموشی سپرده می‌شد، این هفته شاهد پیروزی‌های خوشی بود.

هفته خوش ورزش تبریز کامل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یکی از سیاست‌های کلان شورای شهر و شهرداری تبریز حمایت از ورزش و جلوگیری از هدررفت استعدادهای ناب این خطه در ورزش بود، کاری که باید توسط نهادهای مرتبط سال‌ها پیش انجام می‌شد.

حمایت از رشته‌های ورزش توسط شهرداری تبریز در سال‌های اخیر موجب شده تا جوانان این شهر با امیدواری خاصی نتایج تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز را دنبال کنند، امیدی برای پناه استعدادهای بالقوه که می‌توانند زیر سایه حمایت شهرداری به افتخارآفرینی در رشته فعالیت خود دست یابند.

هفته خوب ورزش تبریز با شهرداری

هفته خوب ورزش تبریز با پیروزی شهرداری بر پیکان و به دنبال آن سایپا حاصل شد، کاری که شاگردان حسین معدنی به خوبی توانستند با قدرت‌نمایی در لیگ برتر والیبال کشور از پس آن برآمده در بین چهار تیم برتر و قدرت‌های والیبال کشور قرار گیرند.

فوتسال دیگر رشته ورزشی هفته بود که با برتری مقابل نماینده اصفهان موجب خوشنودی ورزش‌دوستان تبریزی شد، پیروزی بر زمزم اصفهان موجب شد یکبار دیگر قدرت فوتسال تبریز بر اصفهان دیکته شود.

دیگر پیروز هفته تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری در لیگ دسته دوم بود، این تیم با پیروزی خارج خانه دوباره خود را به عنوان یکی از تیم‌های صعودکننده مطرح کرد.

صعود مقتدرانه امید شهرداری به مرحله بعدی لیگ یک دیگر موفقیت هفته ورزش شهرداری تبریز بود.

این پایان کار موفقیت‌های شهرداری در رشته‌های گروهی نبود چون تیم بسکتبال شهرداری نیز توانست با پیروزی بر مانیزان کرمانشاه جشنواره پیروزی‌های شهرداری را تکمیل کند.

هندبال هم از غافله عقب نماند، این تیم در آغاز مسابقات لیگ یک توانست در خانه حریف پیروزی خیره‌کننده‌ای به دست آورد.

برد 38-19 حاکی از آن است که این فصل هیچ مقامی جز قهرمانی نمی‌تواند هندبالیست‌های شهرداری را قانع کند.

رشته‌های ورزشی در شهرداری در هفته گدشته در موفقیت از همدیگر پیشی گرفتند و امیدواریم این موفقیت‌ها در هفته‌های پیش رو ادامه داشته و نام تبریز همیشه در بین برنده‌ها برده شود.

انتهای پیام/60001/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول