اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان تاکید کرد

ضرورت ایجاد رمپ استاندارد در ادارات رفسنجان

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت: برخی ادارات باید در ایجاد رمپ برای حضور راحت‌تر معلولان از استانداردهای بهزیستی استفاده کنند.

ضرورت ایجاد رمپ استاندارد در ادارات رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت ماه صفر اظهار داشت: بنا به فرموده امام راحل (ره) محرم و صفر را زنده نگه داریم، زیرا این دو ماه اسلام را زنده نگه می‌دارند.

وی افزود: بعد از رسول خدا (ص) حوادثی پیش آمد که به سمت خشک شدن درخت اسلام پیش می‌رفت، اما حضرت سیدالشهدا (ع) آمد و شانه خود را اهرمی قرار داد و نگذاشت این درخت بخشکد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تصریح کرد: کسانی که راه امام حسین (ع) را ادامه دادند و نگهبانان و حافظان دین بودند، مانند شهدای روحانی جزو یاران واقعی ایشان هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: دفاع از دین تنها با خون و جهاد در میدان نبرد نیست، بلکه با مال و زبان نیز می‌توانیم نوعی جهاد به پا کنیم.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی رفسنجان معلولان را بزرگ‌ترین اقلیت جامعه دانست و اظهار داشت: طبق آمار جهانی بین هفت تا 10 درصد هر جامعه را معلولان تشکیل می‌دهند، بنابراین باید رعایت عدالت و مساوات در جامعه برقرار شود تا این قشر بتوانند مانند افراد سالم از امکانات برخوردار شوند.

عباس بلندی خاطرنشان کرد: برخی ادارات باید در ایجاد رمپ برای حضور راحت‌تر معلولان از استانداردهای بهزیستی استفاده کنند.

وی اذعان کرد: عزت نفس معلولان بسیار بالا است و دوست ندارند دیگر افراد کارهای آنها را انجام دهند و امیدواریم تا پایان سال همه ادارات و مکان‌های عمومی به رمپ استاندارد مجهز باشند.

انتهای پیام/80016/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول