اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

تمام آبگرفتگی‌های به وجود آمده در سطح قزوین رفع شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: تمام کارکنان و نیروهای خدمات شهری این سازمان در روزهای گذشته همزمان با بارش شدید باران در حال آماده‌باش بوده و با جدیت مشکلات و آبگرفتگی‌های ایجاد شده در معابر شهری را رفع کردند.

تمام آبگرفتگی‌های به وجود آمده در سطح قزوین رفع شد

مجتبی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در پی‌بارش شدید و بی‌وقفه باران در چند روز گذشته اظهار داشت: از لحظات اولیه همزمان با شروع بارندگی در چند روز اخیر و آبگرفتگی‌های معابر و جاری شدن سیلاب‌ها؛ پرسنل، تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری به حالت آماده باش درآمده و به صورت شبانه‌روز در چند روز گذشته به رفع آبگرفتگی و تخلیه آب‌ها از سطح کوچه‌ها و معابر پرداختند.

وی افزود: با توجه به بارندگی بی‌سابقه در چند روز گذشته حجم آبگرفتگی معابر افزایش یافت این در حالیست که کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری در این چند روز با همت و تلاش خود تمام آبگرفتگی‌های کوچه‌ها و معابر سطح شهر را برطرف کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بارش شدید و مداوم باران و به دنبال آن حجم بالای آب موجب شد تا آب از تمام دریچه‌های شبکه هدایت فاضلاب شهری بیرون زده و آبگرفتگی‌ها را در سطح شهر افزایش دهد.

منتظری با بیان اینکه تمام تلاش و امکانات را برای رفع آبگرفتگی در سطح ایستگاه‌های هفتگانه به‌کار گرفته‌ایم، بیان کرد: در این عملیات 335 کارگر خدمات شهری و 54 نفر نیروی نظارتی در آماده‌باش کامل بوده و با به‌کارگیری دو دستگاه پمپ خودرویی با قدرت کشندگی بالا، 24 دستگاه پمپ آبکشی، هشت دستگاه موتور برق و حسب ضرورت با استفاده کیسه شن به مقابله و برطرف کردن 86 مورد آبگرفتگی در سطح شهر پرداخته و وضعیت را به حالت اولیه باز گرداندند.

این مسئول با بیان اینکه از لحظه آغاز بارش باران تا صبح روز شنبه 9 اکیپ ویژه برای مقابله با حوادث احتمالی فعال بودند، ادامه داد: 9 اکیپ تشکیل شده در سازمان برای مقابله با بحران‌های احتمالی در سطح شهر آماده ارائه هر گونه خدمات‌‌رسانی به شهروندان در مواقع بارش هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تصریح کرد: علاوه بر بازدید و نظارت میدانی مرکز کنترل خدمات شهری و مرکز پیام سازمان به صورت آنی و لحظه‌ای هرگونه آبگرفتگی را به واحد اجرایی و اکیپ‌های مقابله با بحران اعلام می‌کردند تا در کمترین زمان ممکن آبگرفتگی‌‌‌‌‌‌‌ها برطرف شود.

منتظری از تمام شهروندان خواست که در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه آبگرفتگی و مسدود شدن کانال‌ها و جوی‌ها مراتب را به سامانه 137 شهرداری اعلام و یا با شماره تلفن‌های 3327565، 3322201 (واحد اجرایی) و 2245070 (مرکز پیام) تماس حاصل کرده تا در کمترین زمان ممکن اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول