اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر شدت بارندگی

معابر شهر فومن دچار آبگرفتگی شدند

معابر و چند نقطه از خیابان‌های شهر فومن بر اثر شدت بارندگی دچار آبگرفتگی شدند.

معابر شهر فومن دچار آبگرفتگی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، بارش باران که از روز گذشته بار دیگر در استان باریدن گرفته بود همچنان ادامه دارد و چند نقطه از معابر فرعی و اصلی فومن دچار آبگرفتگی شدند.

شهردار فومن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از روز گذشته فرمانداری فومن برای دستگاه خدماتی آماده‌باش کامل اعلام کرده بود و به همین منظور تمام پرسنل شهرداری فومن به صورت آماده‌باش کامل در سطح شهر حضور یافتند و اقدام به برطرف شدن مشکلات و موانع ایجاد شده برای موانع مردم کردند.

رضا محمدی افزود: اکنون نیز تمام اعضای خدمات شهرداری به صورت آماده‌باش در سطح شهر حضور دارند و در حال برطرف کردن چند نقطه آبگرفتگی در سطح شهر به ویژه خیابان آیت‌الله کاشانی فومن هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین آبگرفتگی در خیابان آیت‌الله کاشانی جنب ایستگاه مسافری ماسوله است، گفت: این مسئله ناشی از لایروبی نشدن آبفای فومن و سرازیر شدن آب‌های سطحی مزارع به این منطقه شده است.

شهردار فومن خاطرنشان کرد: با لایروبی‌هایی که شهرداری فومن در هفته‌های اخیر انجام داده بود بخش قابل توجهی از مشکلات آبگرفتگی این شهر برطرف شد.

انتهای پیام/84002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول