اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

مشکلات آبگرفتگی معابر شوشتر برطرف شد

شهردار شوشتر گفت: مشکلات آبگرفتگی معابر شهر شوشتر ساعتی پیش برطرف شد و مشکل خاصی در معابر شوشتر وجود ندارد.

مشکلات آبگرفتگی معابر شوشتر برطرف شد

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: شب گذشته تا صبح امروز بیش از 47 میلی‌متر بارندگی در شوشتر گزارش شده که این بارندگی باعث آبگرفتگی معابر شهری شده و برای عبور و مرور مردم در سطح شهر شوشتر مشکلاتی به وجود آورد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای رفع این مشکلات در معابر شهری گفت: مشکلات زیادی در معابر شهری شوشتر وجود داشت، ولی حضور به موقع در خیابان‌های شهر برای رفع مشکلات باعث شد تا بخش زیادی از نقاط آب گرفته شهر رهاسازی شود و مشکل تردد مردم برطرف شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه در زمستان سال‌جاری مشکل خاصی برای آبگرفتگی معابر شهری شوشتر پیش نخواهد آمد، افزود: در سال‌جاری با پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از 40 کیلومتر جوی‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر شوشتر را لایروبی کرده‌ایم و به این دلیل مشکل خاصی برای باران در شوشتر رخ نخواهد داد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نیروهای شهرداری در رفع سریع مشکلات آبگرفتگی شهری تلاش زیادی کرده‌اند، تاکید کرد: حضور به موقع و تلاش فراوان نیروهای خدوم شهرداری شوشتر باعث شد تا در کمترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده برطرف شود و تردد در سطح شهر به حالت عادی درآید.

انتهای پیام/72006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول