اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

برخورد با تخلفات مسئولان باید قاطعانه باشد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات مدیران و مسئولان باید با دقت بررسی و دستگاه قضایی با آنها در هر سمتی که هستند برخورد قاطعانه داشته باشد.

برخورد با تخلفات مسئولان باید قاطعانه باشد

علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مردم ما به نظام اعتماد دارند و این اعتماد را در مراحل مختلف به ویژه در زمان برگزاری انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی بارها نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: اعتماد مردم به حاکمیت به سادگی محقق نمی‌شود و نباید با برخی رفتارها و عملکردهای اشتباه آن را به خطر بیاندازیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی افزود: مسائلی در روزهای اخیر درباره‌ی گزارش این تحقیق در جامعه مطرح شده که بخش مهمی از آنها طبیعی است.

*قرائت گزارش تحقیق از تأمین اجتماعی از افتخارات مجلس و نظام است

محجوب گفت: نمایندگان مردم با قاطعیت پرونده تخلفات در تأمین اجتماعی را بررسی و گزارش نهایی خود را در صحن علنی قرائت کردند که این امر از افتخارات مجلس و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: با این کار ثابت شد که مجلس در انجام وظایف نظارتی خود که مردم بر عهده نمایندگان قرار داده‌اند، کوتاهی نکرده و در جمهوری اسلامی از کنار تخلفات مدیران به راحتی عبور نمی‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: حال نوبت دستگاه قضایی است تا با بررسی دقیق و کارشناسی گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس، تخلفات انجام شده را مورد رسیدگی قرار داده و با مدیران متخلف در هر سمت و جایگاهی که هستند، قاطعانه برخورد کند.

محجوب تاکید کرد: این برخورد به طور قطع به افزایش اعتماد مردم نسبت به حاکمیت منجر شده و پشتوانه مردم نظام ما را مستحکم‌تر می‌کند.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول