اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

صدور مجوز نخستین مرکز رشد دانشگاه‌های آزاد گلستان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از صدور مجوز برای راه‌اندازی نخستین مرکز رشد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان خبر داد.

صدور مجوز نخستین مرکز رشد دانشگاه‌های آزاد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مازیار احمدی‌گلسفیدی صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در این واحد برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات اولیه و مجوزهای لازم برای راه‌اندازی نخستین مرکز رشد در دانشگاه‌های آزاد اسلامی صورت گرفته است که تا پایان سال جاری فعالیت آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: حداقل 10 شرکت دانش‌بنیان زیرپوشش مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص جذب بودجه پژوهشی این واحد خاطرنشان کرد: سال گذشته با وجود محدودیت‌ها و سیاست‌های انقباض اقتصادی بیش از 70 درصد بودجه پژوهشی جذب شد.

احمدی گلسفیدی افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم صددرصد بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان را جذب کنیم.

وی بیان داشت: به منظور تجلیل از مقام پژوهشگران از هر گروه آموزشی یک پژوهشگر برتر از اعضای هیئت علمی انتخاب می‌شود همچنین از نویسندگان کتاب برتر و مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

بیش از 1200 مقاله در سمینار ملی و بین‌المللی ارائه شد

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از برگزاری چندین سخنرانی علمی در هفته پژوهش خبر داد و یادآور شد: هر روز یک برنامه علمی توسط سخنران استانی و خارج از استان در طول هفته پژوهش ترتیب داده شده است.

به گفته احمدی گلسفیدی؛ جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور صاحب‌نظران و اندیشمندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای پژوهشی واحد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: تاکنون 700 مقاله علمی و پژوهشی آی.اس.آی چاپ شده و بیش از یک‌هزار و 200 مقاله در سمینار ملی و بین‌المللی ارائه شده است.

39 جلد کتاب توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد گرگان چاپ شد 

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از اجرای 210 طرح پژوهشی مشترک و برون دانشگاهی خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 39 جلد کتاب توسط اعضای هیئت علمی چاپ و تالیف شده است.

احمدی گلسفیدی بیان داشت: این واحد با برخورداری از 70 عنوان آزمایشگاه تخصصی و دو مرکز تحقیقاتی از کم نظیرترین امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی برخوردار است.

وی از انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره کل استاندارد گلستان خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهمنامه صلاحیت آزمایشگاه همکار برای این اداره اخذ می‌شود که یکی از مهمترین دستاوردهای پژوهشی در طول یک سال اخیر است.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول