اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بهمئی:

دانشگاه آزاد بهمئی توانی برای ساخت فضای آموزشی مورد نیاز ندارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بهمئی گفت: این دانشگاه هیچ توان و اعتباری برای ساخت فضای آموزشی مورد نیاز ندارد.

دانشگاه آزاد بهمئی توانی برای ساخت فضای آموزشی مورد نیاز ندارد

خدابخش شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهمئی در سال 90 با تعداد 100 دانشجو در چهار رشته کار خود را شروع کرده و در ابتدای کار این مرکز دانشگاهی با حداقل امکاناتی که توسط فرمانداری شهرستان و دیگر مسئولان در اختیار قرار دادند از جمله یک واحد ساختمان اداری و فضای آموزشی که از طریق آموزش و پرورش بهمئی و وسایل مورد نیاز تأمین شد کار خود را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه آزاد بهمئی افزود: امسال سومین سال شروع این واحد با بیش از 300 دانشجو در دوره کاردانی و دو رشته کارشناسی است.

وی در خصوص فضای آموزشی تصریح کرد: از آن‌ جا که تمامی هزینه‌ها از جمله تأمین حقوق هیئت علمی، حق‌التدریس و حقوق کارکنان و ساخت و ‌ساز باید از طریق منابع خود دانشگاه که معمولاً شهریه‌ها بوده تأمین شود و هیچ‌گونه تعرفه دولتی دریافت نمی‌کنیم از این رو دانشگاه در خصوص ساخت فضای آموزشی اقدامی نکرده و توانی برای ساخت تا به حال نداشته است.

شجاعی، مهم‌ترین مشکل این واحد را علاوه بر تأمین فضای آموزشی، مشکل مربوط به اعضای هیئت علمی عنوان کرد و گفت: امید است مسئولان شهرستان در این خصوص و برای کمک به ما همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول افزود: دورنمایی که برای این واحد دانشگاهی وجود دارد با توجه به ظرفیت‌های موجود از جمله جمعیت شهرستان و رغبت و انگیزه برای ادامه تحصیل در بین جوانان روشن است.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط و اقلیم شهرستان و نفت‌خیز بودن، تکیه و تمرکز بیشتر بر روی رشته‌های فنی و مهندسی است که تاکنون اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده است.

شجاعی گفت: در حوزه دانشجویی با توجه به اینکه اغلب دانشجویان بومی هستند نیازی به خوابگاه دیده نشده و مراجعاتی در این خصوص انجام نگردیده و همچنین در بحث سرویس ایاب و ذهاب چون فضای آموزشی این واحد در قسمت مرکزی شهر لیکک واقع شده نیازی اعلام نشده است.

انتهای پیام/82014/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول