اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

بکارگیری 185 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی

شهردار اردبیل گفت: شهرداری به عنوان یک مجموعه خدمات‌رسان به دنبال بارش برف در روزهای گذشته 185 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین خود را به کار گرفته تا عملیات برف‌روبی انجام شود.

بکارگیری 185 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این خودروها شامل 152 دستگاه کمپرسی، 35 دستگاه لودر و 25 دستگاه گریدر است که از اولین ساعات بارش برف در حال برف‌روبی در خیابان‌ها و معابر اصلی هستند تا در تردد روزانه مردم مشکلی به وجود نیاید.

وی با غنیمت شمردن این نعمت بزرگ الهی و قدر دانستن آن یادآور شد: از اولین ساعات بارش برف همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در مناطق مختلف شهر فعالیت می‌کنند به طوری که نمک‌پاشی و برف‌روبی در خیابان‌های اصلی در حال انجام است و ما موفق شدیم شب گذشته تمام خیابان‌های اصلی اردبیل را بازگشایی کرده و تردد را در آن روان و آسان کنیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: نیروهای پرتلاش ما در مناطق چهارگانه تمام امکانات خود را به کار گرفته‌اند تا از امروز در معابر فرعی و کوچه‌ها کار برف‌روبی را انجام دهند که انتظار داریم مردم در این زمینه یاریگر ما باشند.

بدری هموطنان را از ریختن برف پشت بام و حیاط به خیابان‌ها و کوچه‌ها بر حذر داشت و افزود: این کار خدمات‌رسانی ما را سنگین‌تر و هزینه جمع‌آوری برف را بالا می‌برد که شایسته است در این زمینه همکاری و مساعدت لازم صورت گیرد.

این مسئول تاکید کرد: علاوه بر مناطق مختلف شهری، معابر اصلی و کوچه‌ها، ما توجه جدی به بازگشایی معابر حاشیه شهر داریم که در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته است.

شهردار اردبیل از نمک‌پاشی به موقع پل‌های روگذر اردبیل در اولین ساعت صبح خبر داد و گفت: در این زمینه با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و مشارکت شهرداران مناطق چهارگانه نمک‌پاشی در موعد مقرر انجام شده تا مردم در تردد روزانه خود با مشکلی روبرو نشوند.

بدری در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: البته بخش عمده‌ این برف‌روبی‌ها به صورت شبانه انجام می‌شود که از هموطنان انتظار داریم از پارک خودرو در کوچه‌ها پرهیز کنند تا به راحتی برف‌روبی در زمان‌بندی مشخص در کوچه‌ها و معابر انجام شود.

انتهای پیام/62003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول