اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس تشریح شد

برنامه‌های شهرداری پلدختر در راستای افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر

شهردار پلدختر گفت: مشارکت شهروندان در اداره شهر و تصمیم‌گیری یکی از برنامه‌های شهرداری پلدختر است.

برنامه‌های شهرداری پلدختر در راستای افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر

 جهانگیر اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: تجربه‌ها نشان داده که سازمان‌دادن هر فعالیت شهری بدون مشارکت مردم در هر جای دنیا به شکست منجر شده است، لذا  شهرداری پلدختر از همه شهروندان، نخبگان و دلسوزان برای تدوین برنامه پنج ساله با آغوشی باز دعوت به عمل می‌آورد.

وی افزود: در این راستا شهرداری پلدختر در آینده نزدیک مراسم فراخوان عمومی برای انتخاب  سه طرح پیشنهادی از سوی شهروندان که بتواند قابلیت اجرایی داشته و سطح  کیفی شهری را بالا ببرد، برگزار می‌کند که جوایزی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

اکبری اظهار کرد:‌ رعایت نظم و انضباط اداری، ساماندهی وضعیت نیروی انسانی و کار با صداقت و تقدم درآمد بر هزینه از اولویت‌های  برنامه‌های شهرداری پلدختر است.

وی گفت: شفاف‌سازی بین درآمد و خرج، تشکیل اتاق فکر و ساماندهی هرچه بهتر درآمدزایی از طریق اخذ عوارضات و تغییر کاربری‌ها و تقلیل نیروهای شرکتی از دیگر برنامه‌ها شهرداری پلدختر است.

شهردار جدید پلدختر از حقوق معوقه 14 ماهه حقوق برخی نیروهای شرکتی در شهرداری خبر داد و گفت: از مسئولان استانی به خصوص استاندار محترم و معاونان تقاضا داریم، شهرداری پلدختر را با توجه به بدهی سنگین جهت اخذ موافقت عوارض از تانکرها عراقی کمک کند.

وی اخذ این عوارض را به خاطر ایجاد خسارت به پل‌ها و آسفالت  شهری توسط تانکرهای عراقی از مسیر 10کیلومتری عبوری در مرکز شهر پلدختر را دور از دسترس ندانست و خواستار همکاری استانداری لرستان در این زمینه با شهرداری پلدختر شد.

اکبری اظهار داشت: از فرماندار محترم، ریاست محترم دادگستری برای اجرای کمسیون‌های ماده 100 و 101 و 102 و ماده 77 انتظار همکاری بیشتر را دارد.

شهردار پلدختر در پایان با بیان اینکه برای اجرای برنامه شهرداری 18 ماه فرصت لازم دارد گفت: از اعتماد استاندار لرستان، معاونان و حمایت‌های امام جمعه پلدختر تقدیر و از شورای محترم شهر، شهردار اسبق و اصحاب رسانه شهرستان  تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/85009/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول