اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

ایران اسلامی همیشه بر اصول خود ثابت قدم می‌ماند

امام جمعه خورموج گفت: امروز ابتکار عمل در دنیا در دست جمهوری اسلامی ایران است و اگر تاکتیک و روش جدیدی در پیش گرفته باز هم بر اصول خود ثابت قدم می‌ماند.

ایران اسلامی همیشه بر اصول خود ثابت قدم می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در جمع گردان‌های شرکت‌کننده در دومین مرحله رزمایش الی بیت‌المقدس سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اظهار داشت: شما بسیجیان سربازان امام زمان(ع) و فدائیان رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

امام جمعه خورموج افزود: رمز موفقیت در همه مسائل و موضوعات مخصوصاً پیروزی بر دشمن در همه جبهه‌ها عبارت از استقامت و پایداری در راه هدف است.

وی ادامه داد: مردم و نظام جمهوری اسلامی 35 سال است که در برابر تمام توطئه‌های دشمن ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

مصلح خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب در هر برهه‌ای از این 35 سال بارها خود را امیدوار کرد که می‌تواند فاتحه این نظام را بخواند و این نظام را سرنگون کند، اما موفق نشد.

این مسئول اضافه کرد: دشمن با همه کودتاها، حمله همه‌جانبه در جنگ هشت ساله، با تهاجم گسترده فرهنگی، با تحریم‌های همه‌جانبه اقتصادی و با یاوه‌گویی‌های امروز بعد از توافقات هسته‌ای خیال و باورش این بوده که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف مقدس خودش باز دارد.

مصلح ادامه داد: دشمن سعی و تلاش فراوان کرده است تا شاید بتواند جلوی پیشرفت و اجرای عدالت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی بگیرد و از صدور انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برای الگو و سرمشق شدن برای محرومین و مسلمین جلوگیری کند، اما ثابت شده که این خیال خامی بیش نیست.

وی اذعان داشت: امروز ابتکار عمل در دنیا در دست جمهوری اسلامی ایران است و اگر تاکتیک و روش جدیدی در پیش گرفته است باز هم بر اصول خود ثابت قدم می‌ماند.

انتهای پیام/66001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول