اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

«مقاومت» راه برون‏رفت از مسئله هسته‏ای ایران است

امام جمعه سمنان گفت: «مقاومت» راه برون‏رفت از مسئله هسته‏ای ایران است و مردم نیز این راه را بهترین کار در شرایط فعلی می‏دانند.

«مقاومت» راه برون‏رفت از مسئله هسته‏ای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد، با اشاره به پیگیری پرونده هسته‏ای ایران در سال‏های اخیر و مذاکرات ژنو اظهار کرد: مردم راه خود را در این سال‏ها به خوبی انتخاب کردند و تأکید داشتند که مقاومت، راه برون‏رفت از مشکلات است.

وی تصریح کرد: نجات از مسئله هسته‏ای راهکاری بهتر از مقاومت ندارد و مردم این را امروز پذیرفته‏اند؛ مسئولان نیز باید در این حوزه توجه کافی داشته باشند. 

اصول نظام اسلامی حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با تأکید بر اینکه همواره و در هر مذاکره و گفت‏وگویی باید اصول نظام اسلامی حفظ شود، بیان کرد: مردم ایران فرزندان محرم و رمضان هستند و همواره با مشکلات کنار آمده‏اند.

شاهچراغی اضافه کرد: امروز که کشور در شرایط حساسی قرار دارد، تنها راه رسیدن به نتیجه مطلوب در مسئله هسته‏ای، توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مقاومت در راه حق است.

وی تصریح کرد: اصول نظام اسلامی بسیار مترقی و پیشرفته است و همیشه باید در راه صیانت از این اصول و قوانین گام برداشت.

امام جمعه سمنان افزود: دشمنان اسلام و انقلاب این روزها گویا گمان کرده‏اند که ملت ایران با فشارهایی مانند تحریم از راه خود عقب‏نشینی می‏کنند و به خواسته‏های شوم آنها تن می‏دهند؛ در صورتی که هرگز اینگونه نخواهد بود. 

ایران از برنامه صلح‏آمیز هسته‏ای دست برنمی‏دارد

امام جمعه سمنان همچنین با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از برنامه صلح‏آمیز هسته‏ای خود هرگز دست برنمی‏دارد، افزود: دشمنان این خیال خام را در ذهن خود نپرورانند که ایران اسلامی دست از برنامه صلح‏آمیز هسته‏ای‏اش برمی‏دارد؛ چراکه این فعالیت‏ها خواست ملت است.

شاهچراغی عزم مردم را در راستای در اختیار داشتن انرژی صلح‏آمیز هسته‏ای بسیار راسخ توصیف کرد و گفت: ادعاهایی که رئیس جمهوری آمریکا در روزهای اخیر در سطح رسانه‏های جهانی و محافل مختلف مطرح کرده است، واهی و پوچ است.

وی گفت: ایران اسلامی به دنبال برقراری ارتباط سازنده و سالم با تمام ملت‏های جهان است و دولت‏ها نیز باید به این روحیه و خواست مردمشان احترام بگذارند.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول