اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

پیش‌بینی رهبری از دروغ‌گویی استکبار محسوس‌تر شده است

امام جمعه بافت گفت: هر چه زمان می‌گذرد، پیش‌بینی مقام معظم رهبری از مذاکرات و دروغ‌گویی استکبار محسوس‌تر می‌شود.

پیش‌بینی رهبری از دروغ‌گویی استکبار محسوس‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه همه باید درباره رفع ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش کنند، اظهار داشت: خانواده‌ها باید به عواملی که سبب محبت در خانواده می‌شود، توجه کنند و بهترین راه برای به دست آوردن فرمول محبت در خانواده آیات قرآن و روایات است.

وی افزود: اسلام به همه چیز حتی ریزترین موضوع‌ها توجه خاص و ویژه دارد، عوامل پایداری بنیان خانواده و محبت در خانواده را اسلام بیان کرده است که ممکن نیست کسی با این معیارها جلو رود و نتیجه نگیرد.

امام جمعه بافت بیان داشت: در روایات به کلمه «سلام» و برخوردهای احترام‌آمیز توجه شده و برخوردها و گفتمان‌های طلبکارانه منع شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: محبت زن به شوهر و بالعکس خیلی تاکید شده است و نیز در روایات آمده است که زن و مرد بهشتی روبه‌روی یکدیگر می‌نشینند و این نشان از  اهمیت محبت در پیشگاه خداوند است.

وی افزود: شخصی از خدا بیشتر تشکر می‌کند که از مردم بیشتر تشکر کرده است و مهر و محبت در خانواده خستگی کارها را از بین می‌برد و عاطفه را زیاد می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه هر چه زمان می‌گذرد، پیش‌بینی مقام معظم رهبری از مذاکرات و دروغ‌گویی استکبار محسوس‌تر می‌شود، بیان کرد: مقام معظم رهبری فتوای حرام بودن بمب هسته‌ای را صادر کردند که این فتوا، فتوای حاکم‌کننده صلح در جهان و نماد صلح‌طلبی ایران است و نشان می‌دهد، ایران پرچمدار صلح است و ادعاهای غرب همه و همه کذب است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها هنوز نگذاشتند، جوهر قلمی که با آن توافقنامه را امضا کردند، خشک شود و گفته‌هایشان را نقض کردند، تنها هدف آمریکا حمایت از غده سرطانی جهان رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: این را بدانید که ذات آمریکا با دروغ و فریب‌کاری است و آنها سر مردم خودشان را کلاه می‌گذارند، ملت ایران هیچ‌گاه کشورگشایی نکرده است، چه کسی دیده است که ایران به دنبال جنگ باشد و یک تیر پرتاب کند.

ابراهیمی اذعان داشت: این شیوه دشمن است، آنها دنبال اختلاف‌افکنی بین مردم و دولت هستند و ما از مسئولان حمایت می‌کنیم و اجازه بروز اختلاف را نمی‌دهیم.

وی بیان کرد: مذاکرات برای ملت ایران یک پیروزی بزرگ است، همین که دشمنی که سر سوزنی از انرژی هسته‌ای را قبول نداشته امروز همین قدر اندک را پذیرفته است، موضوع کمی نیست و مذاکره با دشمن کار بسیار سنگین و سختی است.

امام جمعه بافت افزود: مذاکرات موجب شد که ملت ایران شناخت عمیق‌تری نسبت به استکبار به سرکردگی آمریکا پیدا کند و همین عنصری وحدت‌بخش است که اعتماد مردم به کشور و بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا را بیشتر می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی است، عنوان کرد: روز وحدت حوزه و دانشگاه مبین اهمیت وحدت در جامعه است، اگر روحانیان، دولت‌مردان، دانشگاه و همه مردم دست در دست هم دهند در همه زمینه‌ها ترقی ایجاد می‌شود و ما شکست‌ناپذیرتر می‌شویم و پیشرفت‌های امروز ما به برکت اتحادی است که امام راحل و مقام معظم رهبری ایجادکننده آن هستند.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از تلاش برای زمین زدن ما بر نمی‌دارد، گفت: دشمن سعی در خشن نشان دادن دین اسلام دارد و عربستان سعودی به این موضوع کمک می‌کند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) بود که شوق دین‌داری را در جهان قوت بخشید و همه را برای پیروی از دین مشتاق‌تر کرد، اما تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن ادیان و رواج بی‌دینی است.

انتهای پیام/80024/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول