اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 4 پروژه درمانی در شهرستان کنگان

فرماندار کنگان از اجرای چهار پروژه درمانی در شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای 4 پروژه درمانی در شهرستان کنگان

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: توجه به مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی امری لازم است که باید مورد عنایت قرار گیرد.

وی افزود: در سال جاری پیگیری بسیار زیادی برای رشد و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی انجام گرفته و به موفقیت‌های مناسب و مطلوبی نیز رسیده‌ایم.

فرماندار کنگان از اجرای چهار پروژه درمانی در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت خدمات زیادی به مردم و کارکنان صنعت نفت ارائه می‌کند و هم‌اکنون چهار طرح بزرگ درمانی برای توسعه این بیمارستان در دست اجرا است.

تبرکی تاکید کرد: بیش از 100 میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها نیاز است که اخیرا 50 میلیارد ریال برای این مهم تخصیص یافته است.

وی خواستار توجه ویژه به بیمارستان امام خمینی کنگان شد و ابراز داشت: با توجه به حجم مراجعات و گستردگی خدمات باید به این بیمارستان توجه ویژه‌ای صورت گیرد که مجموعه فرمانداری شهرستان برای حمایت از این بیمارستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تبرکی از توسعه بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان کنگان خبر داد و بیان داشت: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت شناخته شده و به زودی بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی این بیمارستان توسعه پیدا می‌کنند.

وی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و اعتلای شهرستان کنگان به ویژه در حوزه بهداشتی تلاش کنیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول