اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرستان نور:

شهرداری‌های ساحلی چند برابر جمعیت ثابت شهر خدمات می‌دهند

شهردار شهرستان نور گفت: شهرداری‌های شهرهای ساحلی به ویژه مازندران به چند برابر جمعیت ثابت شهر خود خدمات‌رسانی می‌کنند که متاسفانه هیچ حا دیده نمی‌شود.

شهرداری‌های ساحلی چند برابر جمعیت ثابت شهر خدمات می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مرتضی مومنی در نخستین جلسه هم‌اندیشی پرسنل و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری خواستار تلاش همه جانبه همکارانش برای انجام تعهدات در قبال شهروندان شد.

وی ترکیب شورای دوره چهارم را هماهنگ و رضایت بخش عنوان کرد و با ابراز خرسندی از شادابی و نشاط موجود در بین همکاران، آرزو کرد این شادابی و نشاط روحی منشا خدمات شایسته و در خور شان شهروندان شود.

مومنی در ادامه شهرداری را در خط مقدم خدمت‌رسانی  دانست و تصریح کرد: شهرداری‌ها با بیش از 300 وظیفه در خط مقدم خدمات به شهروندان قرار دارند اما متاسفانه دیده نمی‌شوند یا کمتر دیده می‌شوند.

شهردار نور ابراز داشت: در حالی که جمعیت ثابت شهر نور تقریبا کمتر از 30 هزار نفر است اما شهرداری نور عملا به بیش از یکصد هزار نفر جمعیت شناور خدمات می‌دهد که متاسفانه هیچ مسئول دولتی اعم از کشوری و استانی این خدمات را نمی‌بینند و اگر این خدمات را می‌دیدند، اعتبارات ویژه برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهرداری‌های ساحلی مازندران از جمله نور اختصاص می‌دادند.

وی گفت: خداوند شاهد خدمات شما هست و اجر شما محفوظ است، ولی اختصاص اعتبار از سوی دولت و استان می‌تواند خدمات شما را بیشتر و برجسته‌تر کند و همه شهروندان از این خدمات بهره بیشتری ببرند.

مومنی در ادامه هدف از نشست هم‌اندیشی را استفاده از دانش و اندیشه و تجربیات همکاران شهرداری عنوان کرد و با طرح چند سئوال کلیدی از آنان خواست تا در اسرع وقت با نظر کارشناسی به پرسش‌های مطرح شده که کتبا هم در اختیار آنان قرار گرفت پاسخ دهند تا در ارائه خدمات مطلوب‌تر از نظرات ارشادی و تجربیات خوب ارائه شده استفاده شود.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول