اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

آبفای استان اصفهان در ارائه خدمات الکترونیکی در کشور پیشرو است

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ارائه خدمات‌الکترونیکی در کشور پیشرو است و در حال حاضر این شرکت 25 نوع از خدماتی را که به مشترکان ارائه می‌دهد به صورت الکترونیکی است.

آبفای استان اصفهان در ارائه خدمات الکترونیکی در کشور پیشرو است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب شهری استان اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ کشور به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین و متقاضیان آب و فاضلاب پرداخت.

در این نمایشگاه وزارت‌نیرو، شرکت مهندسی آبفای کشور و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری استان‌های اصفهان، تهران، شیراز و خراسان رضوی (به عنوان برگزیدگان ICT در صنعت آب و فاضلاب) به ارائه توانمندی‌های خود با تأکید ویژه بر ارائه خدمات‌الکترونیکی و غیرحضوری نظیر ارائه خدمات از طریق پرتال سازمانی، خدمات پیامکی، خدمات تلفنی، خدمات دفاتر پیشخوان دولت به مشترکین و متقاضیان آب و فاضلاب پرداختند.

حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه بازدید از این نمایشگاه و غرفه اصفهان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ارائه خدمات‌الکترونیکی در کشور پیشرو است و در حال حاضر این شرکت 25 نوع از خدماتی را که به مشترکان ارائه می‌دهد به صورت الکترونیکی است.

وی افزود: بنابراین بسیار حائز اهمیت است که سایر استان‌ها از چگونگی ارائه خدمات الکترونیکی آبفای استان اصفهان الگوبرداری کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: در چند سال اخیر استان اصفهان با اعمال تدابیری موفق به ارائه خدمات الکترونیکی به مشترکان شده است که به نظر می‌رسد بهره‌گیری از چگونگی اجرای این پروژه می‌تواند دیگر شرکت‌های آب و فاضلاب شهری را در سایر نقاط کشور در ارائه خدمات الکترونیکی یاری کند.

همچنین مهندس مظفریان مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در این نمایشگاه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بین تمامی شرکتهای آب و فاضلاب شهری در ارائه خدمات‌الکترونیک از طریق پرتال حرف اول را در کشور می‌زند و این درحالیست که ارائه خدمات به مشترکان به شیوه الکترونیک بسیار مؤثر در تحقق اهداف دولت‌الکترونیک است و این مهم را آبفای استان اصفهان به خوبی اعمال کرده است.

انتهای پیام/63012/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول