اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

توسعه خدمات خانه کارگر در مناطق مختلف آذربایجان غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: خدمات خانه کارگر به مناطق مختلف آذربایجان غربی توسعه یافته و از اقصی نقاط استان عضوگیری می‌شود.

توسعه خدمات خانه کارگر در مناطق مختلف آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خدمات‌دهی به جامعه کارگری در مناطق مختلف استان با پشتکار بیشتری ادامه پیدا می‌کند، به طوری که هم اکنون در ارومیه و مهاباد خانه کارگر دفتر نمایندگی دارد که برای راه‌اندازی دفاتر رابط در مناطق مختلف استان تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خوی دفتر رابط امور اعضای خانه کارگر به زودی راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: این تشکیلات در شهرستان خوی بیش از 3 هزار نفر عضو دارد که در حال افزایش است، بنابراین به راه‌اندازی دفتر رابط امور اعضاء احساس نیاز شده و در راستای تحقق این موضوع گام برداشته می‌شود.

صادقی با اظهار به اینکه در حال حاضر نیز در خوی نماینده فعال وجود دارد، از اقدامات وی تقدیر کرد و بیان داشت: چنانچه دفتر نمایندگی و ساز و کار بهتری برای ارائه خدمات راه‌اندازی شود، بیشتر و به‌هنگام‌تر و در حوزه‌های مختلف می‌توان به قشر تلاشگر و سخت‌کوش خدمات‌رسانی کرد.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی دفتر رابط امور اعضاء یا دفتر نمایندگی ابتدا باید عضوگیری کرده سپس برای راه‌اندازی دفتر مجوزهای موردنیاز را از تشکیلات مرکزی اخذ کرد، افزود: شهرهایی که واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگران زیادی را زیر پوشش گرفته‌اند، برای راه‌اندازی این دفاتر در اولویت قرار گرفته‌اند.

طبق گفته دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی شهرهای خوی، ماکو، میاندوآب و نقده در اولویت قرار گرفته‌اند، به طوری که راه‌اندازی این دفاتر در مرکز، شمال و جنوب آذربایجان غربی با جدیت پیگیری می‌شود، تا به این وسیله از خدمات آموزشی، رفاهی و اجتماعی مختلف کارگران سایر شهرستان‌ها نیز بهره‌مند شوند.

صادقی با تاکید بر اینکه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نباید به تکیه کلام و شعار تبدیل شود، اظهار داشت: جامعه کارگری در تحقق یافتن آرمان‌ها و آمال هر ملت نقش زیادی دارد.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول