اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

700 دستگاه ماشین‌آلات در زمستان به مردم کرج خدمات ارائه می‌دهند

شهردار کرج گفت: 700 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در زمستان به مردم کرج خدمات ارائه می‌دهند.

700 دستگاه ماشین‌آلات در زمستان به مردم کرج خدمات ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در مراسم مانور تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تمامی امکانات و دارایی موتوری شهرداری و بخش خصوصی به خدمات‌رسانی به مردم مشغول خواهند شد.

وی با اعلام اینکه 700 دستگاه ماشین‌آلات برای ارائه خدمات زمستانی به شهروندان آماده شده، افزود: یکی از مهمترین مقوله‌هایی که باید بیش از پیش به آن توجه کرد هماهنگی و تعامل دستگاه‌های متولی در مواقع بحران و همکاری بخش خصوصی است.

ترکاشوند با اشاره به اینکه کرج در دامنه‌های استان البرز قرار گرفته و دارای معابر و شیب‌های تند است، افزود: در فصل‌های سرد و همزمان با بارش برف، عموما این بخش‌ها با بحران مواجه می‌شوند که تلاش شده است این موانع با ارائه امکانات مورد نیاز برطرف شود.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود دیگر امکانات تهیه شده برای ارائه خدمات به مردم را در فصل زمستان خرید 10 برف‌روب دستی علاوه بر برف‌روب‌های مکانیزه و نیز تهیه نمک‌پاش‌های دستی و مکانیزه عنوان کرد و یادآور شد: برای هر منطقه یک نمک‌پاش مکانیزه در نظر گرفته شده است.

در ادامه این مراسم رئیس پلیس راهور کرج نیز طی سخنانی با تاکید بر اینکه آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران انجام شده است، گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات و امکانات خود را برای ورود به فصل سرما و بحران آماده کرده‌اند و آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی مهیا است.

رضا گودرزی تأکید کرد: از جمله اموری که بر عهده معاونت خدمات شهری و پلیس راهور به صورت مشترک است، بررسی و بازدید از معابر شهر در ایام زمستان پیش از ساعات اولیه روز است.

به گفته وی در مواردی که رفع یخ‌زدگی و برف‌روبی از سطح معابر توسط ماشین‌آلات مکانیزه انجام می‌گیرد امکان آسیب‌دیدن برخی سرعت‌گاه‌های پلاستیکی در شهر وجود دارد که معاونت خدمات شهری یا حمل و نقل و ترافیک باید بکوشد با بررسی دقیق این امور، به اصلاح آنها بپردازد.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به وظایف ذاتی پلیس راهور در زمان مختلف به ویژه در ایام بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: پاکسازی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از برف و آلودگی‌ها در ایام فصل زمستان یکی از مهمترین وظایف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول