اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج صورت گرفت

افتتاح سالن ورزشی صالحین و 9 دی در خاش

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، سالن ورزشی صالحین و 9 دی با شعار ورزش، تحصیل و تذهیب در شهرستان خاش افتتاح شد.

افتتاح سالن ورزشی صالحین و 9 دی در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، احمد بهادری اظهار داشت: همه اولیا و به خصوص جوانان باید به سخن معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: ورزش، تحصیل و تذهیب از اولویت‎های جوانان است، توجه ویژه داشته باشند.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه سالن ورزشی صالحین و 9 دی در نوک آباد شهرستان خاش ادامه داد: هرکس برای رفاه مردم گام بردارد، در راستای تجلی عینی شعار مرگ بر آمریکا اقدام کرده است.

وی ادامه داد: همه اولیا و به ویژه جوانان باید به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: ورزش، تحصیل و تذهیب از اولویت‎های جوانان است، توجه ویژه داشته باشند.

بهادری با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم‎ها علیه کشورمان، معیشت و اقتصاد مردم و به ویژه جوانان را هدف قرار گرفت، بیان کرد: هرکس در راستای رفاه مردم گام بردارد، در راستای تجلی عینی شعار مرگ بر آمریکا اقدام کرده است.

انتهای پیام/75004/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول