اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

تردد در محورهای ‌خرم‌دره ‌کند‌ است‌

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: با توجه به بارش‌های امروز رفت و آمد در محورهای مواصلاتی شهرستان خرم‌دره به کندی در جریان است.

تردد در محورهای ‌خرم‌دره ‌کند‌ است‌

رحیم نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارش‌‌های امروز شهرستان اظهار کرد: بارش برف از ساعت 7 صبح امروز در شهرستان خرم‌دره آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این بارش‌ها با کولاک خفیف ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر اتوبان و جاده قدیم منتهی به شهرستان خرم‌دره باز است و تردد در این مسیرها جریان دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه تاکنون در این مسیرها تصادفی گزارش نشده است، متذکر شد: در حال حاضر با توجه به بارش‌ها رفت و آمد به کندی و با سرعت کم در جریان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی و امداد جاده‌ای از آمادگی کامل برای مواجه با حوادث احتمالی را دارند.

* آمادگی پنج نمازخانه و مساجد خرم‌دره برای اسکان در راه‌ماندگان

نوری‌پور به امکانات در نظر گرفته شده برای مسافران و در راه‌ماندگان اشاره و بیان کرد: پنج نمازخانه و مساجد شهرستان خرم‌دره برای اسکان در راه‌ماندگان آمادگی لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارش‌های امروز تقریباً محورهای روستایی شهرستان خرم‌دره بسته نشده و مشکل تردد وجود ندارند، اذعان داشت: با توجه به بارش‌ها راه‌های ارتباطی دو روستای کوهستانی شهرستان به نام‌های «انجلین و اسلام آباد» بسته شده است.

انتهای پیام/73008/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول