اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار هزار جریب نکا خبر داد

بارش برف سنگین و کندی تردد در محور هزار جریب نکا

بخشدار هزار جریب نکا گفت: بارش برف سنگین در نوزدهمین روز از آخرین ماه پاییز و در آستانه فصل زمستان، تردد در محورهای مختلف ارتفاعات هزارجریب نکا را با کندی مواجه کرده است.

بارش برف سنگین و کندی تردد در محور هزار جریب نکا

ابوالقاسم مبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: بارش برف در سطح همه راه‌های ارتباطی این شهرستان همچنان ادامه دارد اما بارش سنگین برف راه‌های ارتباطی باز است.

وی خاطرنشان کرد: بارش برف از شب گذشته در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان نکا آغاز و ارتفاع آن در بخشی از مناطق تا صبح امروز به حدود 25 سانتی‌متر رسیده است.

مبینی با بیان اینکه همه محورهای مختلف در بخش هزارجریب نکا هم‌اکنون با بارش برف روبه‌رو است، یادآور شد: همه راه‌های مواصلاتی باز است و رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

بخشدار هزار جریب نکا ادامه داد: همه جاده‌های ارتفاعات نکا برفی است و لازم است رانندگان با رعایت تمامی نکات ایمنی،آهسته رانندگی کنند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

مبینی گفت: با وجود بارش برف در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی راهداران اداره راه و شهرسازی نکا تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان باز بوده و رفت و آمد عادی خودروها در آن جریان دارد و ماشین‌های برف روب و نمک پاش در منطقه به طور دائم فعال هستند.

وی افزود: با توجه به تغییرات آب و هوایی و بارش شدید باران در مناطق کوهستانی و برفگیر حوزه استحفاظی،لغزنده بودن محورهای مواصلاتی این حوزه مشهود است که باید مراقبت کامل در این زمینه انجام و تردد با نهایت دقت انجام شود.

مبینی از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌ها و هشدارها،در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی همکاری کنند.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول