اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برف، شادیی که برای ورزقانی‌ها دغدغه‌آفرین شد

این روزها مردم ورزقان از آمدن برف این نعمت الهی نه تنها خوشحال نیستند بلکه با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

برف، شادیی که برای ورزقانی‌ها دغدغه‌آفرین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، این شهر با جمعیت 6 هزار نفر و دارا بودن ادارات پراکنده همچنین وجود چند مرکز عالی دانشگاهی همواره از نبود وسیله نقلیه عمومی نظیر تاکسی رنج می‌برد.

بارش برف پاییزی که از دیروز توام با سرمای استخوان‌سوز در این شهر آغاز شده همه را غافلگیر کرد و در ادامه برای اهالی این شهر مشکلات زیادی آفرید.

بر اساس گزارش هواشناسی این شهر سردترین شهر اعلام شده و با مسرت باید اعلام کرد این بارش باعث شد تا تمام مدارس در این شهر امروز تعطیل باشد تا شهروندان لااقل از این بابت متحمل سختی مضاعف نشوند.

اما برای کارمندان، کارگران و دانشجویان که صبح برای مراجعه به محل کارشان باید مسافت‌های زیادی را می‌پیمودند، داستان چیز دیگری بود.

شهروندان امروز به دلیل مشکل تهیه وسیله مورد نیاز از جمله نقلیه عمومی در این سرما،برف و کولاک با تاخیر چند ساعته در محل کارشان حاضر شدند که این امر سلسله‌وار عده زیادی را دچار مشکل کرد.

با وجود این مشکلات که تازگی نداشته و از مدت‌ها پیش گریبانگیر مردم این شهر است، تا به حال هیچ مسئولی در طول این چند سال برای رفع این مشکل اساسی مردم تدبیر خاصی و ویژه‌ای در دستور کار نداشته و مشکل همچنان باقی است.

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول