اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارش گزارش می‌دهد

تن ورزقان از سرمای برف 70 سانتی می‌لرزد + تصاویر

بارش برف 70 سانتی‌متری در شهر زلزله‌زده ورزقان موجب مسدود شدن 160 روستا و خیابان‌های داخل شهر ورزقان شده است.

تن ورزقان از سرمای برف 70 سانتی می‌لرزد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، بارش سنگین برف که از نیمه شب گذشته آغاز شده است موجب مسدود کردن تمام راه‌های ارتباطی در 160 روستای اطراف این شهرستان شده و تردد را به مرکز شهر و استان قطع کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ورزقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان با تایید این مطلب گفت: بارش سنگین برف در شهرستان ورزقان باعث قطعی ارتباط و تردد تمام راه‌های روستائیان به مرکز شهر شده و کولاک شدید در روستاهای جنگل‌نشین ارتفاع برف را به بیش از یک متر رسانده است.

محمد محمودی گفت: با تلاش اکیپ راهداری ورزقان جاده ورزقان به تبریز و ورزقان به اهر فعلا باز شده اما کولاک شدید همراه با برف مجددا این راه ارتباطی را مسدود کرده است.

وی گفت: در حال حاضر 18 دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای برف‌روبی جاده‌ها مشغول فعالیت هستند اما به علت ادامه بارش و کولاک روند کار به کندی انجام می‌شود.

در شهر ورزقان که از حیطه اداره راه خارج است و هیچ گونه اقدامی از طرف ادارات ذیربط در مواقع بارش برف در خیابان‌های این شهر اتفاق نمی‌افتد، این امر موجب شده در مواقع خطر و نیاز خودروهای امدادی 115 و آمبولانس‌ها قادر به حرکت نشوند و باعث عدم ارائه خدمات بهتر به مردم خصوصا حادثه‌دیدگان و مصدومان شود.

بر اساس گزارش فارس، زلزله 6.2 دهم ریشتری بیست و یکم مرداد سال گذشته در ورزقان و اهر موجب خسارات فراوانی در منطقه ارسباران شد و بعد از این زمین‌لرزه بیش از 3500  پس لرزه در این منطقه رخ داده است.

انتهای پیام/60007/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول