اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راهور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز طرح ترافیک زمستانی پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح ترافیک زمستانی در استان خبر داد و گفت: رانندگان در حین رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

آغاز طرح ترافیک زمستانی پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ‌ابوالحسن ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران به آغاز طرح ترافیک زمستانی در سطح کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این طرح از 20 آذرماه آغاز و تا 20 اسفندماه سال جاری در سطح جاده‌های برون شهری استان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد ضمن توصیه به کاربران ترافیکی در راستای کاهش تصادفات اذعان کرد: شهروندان و مسافران در حین مسافرت باک خودروی خود را بررسی کنند و نسبت به سلامت خودرو، انجام معاینه فنی و استفاده از زنجیر چرخ با آمادگی کامل به جاده‌ها وارد شوند.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که در حین مسافرت باید برف‌ پاک‌کن خودرو و لاستیک‌ها سالم باشد، گفت: از شهروندان و هم‌وطنان تقاضا داریم در ایام بارندگی و سرما از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در حین رانندگی به تابلوهای راهنمایی و رانندگی دقت کنند چرا که رعایت قوانین رانندگی حافظ سلامت است.

ملکی اذعان کرد: با توجه به اینکه شرایط رانندگی در زمستان متفاوت است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند از رانندگان تقاضا می‌شود در حین رانندگی با صبر و حوصله رانندگی کنند و در صورت خستگی کنار بزنند و خستگی خود را رفع و بعد از آن مجددا رانندگی را ادامه دهند.

این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان در طرح زمستانی کلیه معابر درون شهری در سطح استان پوشش ترافیکی داده می‌شود که عوامل پیاده، تیم‌های گشتی، موتورسواران و خودروهای گشتی در نقاط پرتردد و حادثه‌خیز مستقر و حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: عوامل اجرایی پلیس راهور در طرح زمستانی با آمادگی کامل در راستای تسهیل در عبور و مرور و نظم ترافیکی به منظور جلوگیری از تخلفات رانندگی و کاهش حوادث رانندگی حضور فعال و چشم‌گیری دارند و آماده خدمات به شهروندان هستند.

ملکی با تاکید بر این‌که در سال جاری شاهد کاهش حوادث نسبت به مشابه سال قبل بودیم، گفت: امیدواریم در سال جاری با همکاری مسئولان و آحاد مردم شاهد کاهش هرچه بیشتر تصادفات و حوادث در سطح کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول