اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مجریان طرح زمستانی

طرح ترافیکی و زمستانی گیلان آغاز شد

طرح ترافیکی و رژه موتوری یگان‌های درگیر در طرح زمستانی 92 توسط پلیس راه گیلان آغاز شد.

طرح ترافیکی و زمستانی گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرمانده پلیس راه گیلان صبح امروز در نشست مجریان طرح زمستانی سال 92 در ستاد فرماندهی انتظامی این استان اهداف طرح زمستانی را تشریح کرد.

مهیار رستگار با ارائه گزارشی از تصادفات جاده‌ای گیلان در 8 ماه امسال اظهار کرد: در این مدت تعداد 387 نفر در تصادفات جاده‌ای گیلان جان خود را از دست دادند. که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.

وی طرح زمستانی را در چهار محور برف‌گیر گیلان ذکر کرد و افزود: ارگان‌های دخیل در اجرای طرح زمستانی از 20 آذر جاری تا 20 اسفند امسال در چهار محور برف‌گیر اسالم به خلخال، حیران، الماس، کوهی، رشت قزوین، منطقه کوهین را پوشش می‌دهد.

فرمانده پلیس راه گیلان یکی از اهداف بزرگ اجرای طرح مذکور را ارتقاء ایمنی عبور و مرور دانست و گفت: ارتقاء ایمنی عبور و مرور به ویژه در محورهای کوهستانی و برف‌گیر گیلان از جمله اهداف اجرای طرح زمستانی است.

وی انجام دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی و کنترل ناوگان عمومی بار و مسافر را از جمله اهداف دیگر طرح زمستانی عنوان کرد و یادآور شد: ناوگان عمومی یا مسافر عمده‌ترین حوادث جاده‌ای را تشکیل می‌دهند. رستگار از به کارگیری 200 نفر نیرو در چهار پاسگاه رشت، آستارا، تالش، صومعه‌سرا را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد و متذکر شد: در طرح زمستانی تنظیم جدول 90 روزه و ایجاد محدودیت‌های ترافیکی نیز لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: 15 گردنه برف‌گیر گیلان با 97 کیلومتر زیر پوشش راهداری استان قرار دارد.

انتهای پیام/2300/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول