اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی دور رفت والیبال لیگ یک کشور رخ داد

آبروریزی شهرداری همدان در برابر تماشاگران خودی

تیم والیبال شهرداری همدان در آخرین بازی رفت خود در مسابقات لیگ یک باز هم در خانه باخت تا حکم قعرنشینی این تیم توسط بازیکنانش به امضا برسد.

آبروریزی شهرداری همدان در برابر تماشاگران خودی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از سری مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران و در هفته هشتم این رقابت‌ها به صورت هم‌زمان هشت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد و قهرمانان نیم فصل این رقابت‌ها مشخص شدند و تیم‌ها به تعطیلات 20 روزه‌ رفتند.

در این هفته تیم شهرداری همدان که موفقیتی در فصل لیگ دسته یک به دست نیاورده است، به مصاف تیم مقاومت شهرداری ارومیه رفت تا بتواند با یک برد خانگی وضعیت اسفناک خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد اما باز هم با ارائه یک بازی پراشتباه و ناهماهنگ ششمین شکست خود را رقم زدند.

این بازی که با قضاوت احمد وکیلی (داور اول) و منصور مجاهدنیا (داور دوم) و همچنین محمد پژوه به عنوان ناظر و نماینده اعزامی از این فدراسیون در حضور بیش از 300 علاقه‌مند به رشته والیبال در سالن ورزشی فردوسی برگزار شد که در نهایت با حساب سه بر یک به سود میهمان به پایان رسید.

علی خباره‌که، سرمربی جدید و جویای‌نام شهرداری‌چی‌ها دو روز است که از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شهرداری حکم دریافت کرده و برای نخستین بار سکان هدایت این تیم را در دست گرفت اما آمدن و حضور وی هم در نیمکت این تیم مثمر ثمر واقع نشد و باز هم تیم شهرداری به حریف آذری خود نه نگفت.

در این بازی علی خباره‌که با ترکیب علی امراللهی، مهدی محبی، سجاد نادری، مجتبی شرکائی، وحید صالحی، محمدرضا اسمی‌منش، وحید حیدری، سعید ساریخانی، فاضل فاضل‌نیا، مسعودی عابدیان، مسعود عالمی، احسان قلری، فریبرز فولاد سرشت و علیرضا ملکی برابر حریف ارومیه‌ای خود به خدمت گرفت.

اشتباهات فردی، بی‌دقتی در پاسخ و به کار گرفتن نقشه‌های مبتدیانه و عدم هماهنگی در دریافت عقب زمین و توپ‌های نخست باعث شد تا هفتمین بازی تیم شهرداری در دور رفت لیگ دسته یک با باخت همراه شود و این تیم همچنان با سه امتیازی که از یک برد و آن هم برابر نماینده کرمانشاه به دست آورده بود قعرنشین بماند.

در این بازی تیم شهرداری همدان گیم نخست بازی را با یک بازی کم اشتباه و کم‌نقض آغاز کرد و با حساب 25 بر 17 حریف خود را شکست داد.

از گیم دوم به بعد موتور تیم مقاومت شهرداری ارومیه روشن شد و در دو گیم متوالی با نتایج مشابه 25 بر 22 و در گیم چهارم و در حالی که تیم شهرداری پیش بود با حساب 26 بر 24 برابر میزبان خود به برتری رسید تا ششمین باخت این فصل شهرداری همدان رقم بخورد.

جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان تیم شهرداری از یک طرف و عدم هماهنگی به دلیل برگزار نکردن تمرینات مناسب تاکتیکی و همچنین برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی مناسب باعث شده تا نماینده والیبال استان همدان در لیگ دسته یک روی نوار ناکامی حرکت کند.

شاید شایعه انحلال دوباره تیم والیبال شهرداری همدان از سوی مسئولان ارشد مجموعه شهرداری و شورای شهر به دلیل کسب نتایج ضعیف باعث شده بود تا این موضوع به کادر فنی و بازیکنان سرایت کند و با افت روحی نتوانستند با وجود برتری در گیم نخست پیروز میدان باشند.

عدم حضور اعضای شورای شهر و حتی یوسفیان شهردار و از همه جالب‌تر هیچ مسئولی از اداره کل ورزش و جوانان در مسابقات والیبال بیشتر از همه مایه دلزده دست‌اندرکاران تیم شهرداری شده و تنها حسن محمدی معاون فرهنگی شهردار و رئیس هیئت مدیره باشگاه و پیمان صادقی مدیرعامل جوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری میهمانان مدعو این بازی بودند.

حضور خباره‌که سرمربی جوان و آینده‌داری همدانی که بالاترین مدرک مربی‌گری تأیید شده فدراسیون را دارد، بر روی نیمکت شهرداری‌چی‌ها شاید بتواند در 20 روز تعطیلات نیم‌فصل با هماهنگی لازم از نظر تاکتیکی و سیستم بازی تغییرات خوبی را در این تیم ایجاد کند.

تیم والیبال شهرداری همدان فرصت بیشتری نسبت به هشت تیم دیگر گروه خود دارد و در هفته نخست دور برگشت استراحت دارد و این مجال برای کادر فنی این تیم غنیمتی است تا با هماهنگی بیشتر و آمادگی مطلوب‌تری دور برگشت این مسابقات را آغاز کنند.

در سایر بازی‌های گروه این نتایج به دست آمد:

شهدای ورزش کرمانشاه 2 – مناطق نفت خیز 3

(25 بر 22، 25 بر 20، 25 بر 27، 19 بر 25 و 13 بر 15)

سفیر قم 3 – شهرداری ملکان یک

(25 بر 23، 25 بر 14، 11 بر 25 و 25 بر 18)

کاله جوان 3 – شهرداری دزفول 2

(25 بر 17، 16 بر 25، 26 بر 24، 14 بر 25 و 15 بر 9)

در پایان نیم فصل در گروه دوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم مناطق نفت‌خیر اهواز با 17 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد و شهرداری همدان با تنها سه امتیاز عنوانی بهتر از نهمی جدول 9 تیمی این گروه پیدا نکرد.

وضعیت جدول این گروه در پایان این هفته به شکل زیر است:

1-   مناطق نفت خیز 17 امتیاز

2-   فولاد عظیمی 16 امتیاز

3-   شهرداری دزفول 14 امتیاز

4-    کاله جوان 11 امتیاز

5-   سفیر قم 11امتیاز

6-   مقاومت شهرداری ارومیه 10 امتیاز

7-   شهرداری ملکان 7 امتیاز

8-   شهدای ورزش کرمانشاه 7 امتیاز

9-    شهرداری همدان 3 امتیاز

در چارچوب هفته دوم دور برگشت و 10 مسابقات والیبال دسته یک باشگاه‌های ایران، تیم والیبال شهرداری همدان بعد از یک هفته استراحت 15 دی در آمل برابر تیم کاله‌جوان این شهر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/89020/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول