اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه بازی شهرداری همدان و شهدای ورزش کرمانشاه

نخستین برد شهرداری همدان بدون حضور مدیرعامل و اعضای شورای شهر

عدم حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اعضای شورای شهر، نداشتن سرمربی بعد از سه هفته و تشویق پرشور هواداران همدانی در سالن از حواشی مسابقه شهرداری همدان و شهدای ورزش کرمانشاه بود.

نخستین برد شهرداری همدان بدون حضور مدیرعامل و اعضای شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم والیبال شهرداری همدان بعد از دو شکست پیاپی سرانجام موفق شد در خانه و برابر تماشاگران خودی به برتری برسد تا نخستین بار در فصل والیبال امسال طعم پیروزی را بچشد.

این مسابقه با استقبال خوب علاقه‌مندان والیبال مواجه شد و جوانان دوستدار والیبال با شدت تیم شهرداری همدان را تشویق می‌کردند.

اوج این حمایت در گیم پنجم مسابقه بود که به صورت ویژه و با نظم بیشتری صورت گرفت.

پیمان صادقی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و همچنین هیچ کدام از 15 عضو شورای شهر همدان توجهی به برگزاری این مسابقه نداشته و در سالن حضور نیافتند.

حسن محمدی رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، رسول منعم معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان، سلیم و صادق صیادی از پیشکسوتان والیبال و همچنین امین‌الله برق‌لشگری دبیر هیئت والیبال تنها کسانی بودند که از جایگاه، این مسابقه را تماشا می‌کردند.

در اواسط گیم سوم بازی، یکی از بازیکنان تیم شهدای ورزش کرمانشاه در حین بازی دچار مصدومیت شد که به منظور عکسبرداری از پای وی نیاز به آمبولانس بود.

مأموران اورژانس با تأخیری 20 دقیقه‌ای به سالن رسیدند و این سئوال برای ورزشی‌نویسان پیش آمد که آیا آمبولانس برای برگزاری یک مسابقه ورزشی از الزامات بوده است یا خیر؟

حسن کنجدی از بازیکنان سال‌های گذشته تیم شهرداری همدان که در تیم حریف بازی می‌کرد در بسیاری از مواقع بازی، برای بازیکنان تیم شهرداری کری می‌خواند که در نوع خود جالب بود.

اصغر همراهی‌بقاء که در چهار هفته از گذشت لیگ دسته یک مسئولیت سرپرستی تیم شهرداری همدان را برعهده دارد جنب و جوش زیادی از خود نشان می‌داد.

بعد از گذشت از چهار هفته از مسابقات هنوز مدیران باشگاه شهرداری فکری برای سرمربی این تیم نکرده‌اند و مسلم زمانی و اصغر حجازی به عنوان کادر فنی همه مسئولیت تمرینات و کوچ تیم را برعهده دارند که این موضوع، برای یک تیم حرفه‌ای اصلاً خوب و درخور نیست.

تیم والیبال شهرداری همدان امسال با بیش از 80 درصد بازیکن بومی و جوان به این مسابقات پا گذاشته و تنها دو بازیکن غیر بومی از کاشان و کرمانشاه در این تیم عضویت دارند.

محمدرضا اسمی‌منش تنها بازیکن لیگ برتری شهرداری همدان که پست لیبرو (بازیکن آزاد) را دارد برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمش تلاش زیادی می‌کرد.

مسعود عابدیان که کاپیتانی تیم شهرداری همدان برعهده وی است در این بازی کمتر به خدمت گرفته شد.

عابدیان، با پوشیدن لباس گرم در روی نیمکت نشسته بود و به گونه‌ای به این موضوع اعتراض داشت.

امین‌الله برق‌لشگری که در بازی نخستین تیم شهرداری به عنوان سرمربی این تیم را کوچ می‌کرد بنا به تصمیم مدیران باشگاه شهرداری در دو بازی اخیر در کنار این تیم نبوده و مسلم زمانی در سمت سرمربی موقت مشغول به فعالیت است.

به دلیل دیر بسته شدن تیم شهرداری، بازیکنان این تیم البسه گرم نداشتند و بازیکنان ذخیره برای جلوگیری از ورود سرما با لباس‌های رنگارنگ در سالن مشغول به گرم کردن بودند.

تیم شهرداری همدان به سختی و در پنج گیم مبارزه موفق شد نخستین پیروزی خود را کسب کند و تا حدودی خود را در جدول بالا ببرد.

تیم شهرداری همدان در هفته پنجم این مسابقات باید ششم آذر در اهواز به مصاف تیم مناطق نفت‌خیر جنوب بروند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول