اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله آمل:

از اشتباهات جواهری استفاده کردیم/ گنبدکاووس بهترین هواداران والیبال را دارد

سرمربی تیم والیبال کاله آمل با تاکید بر اینکه در بازی امروز از اشتباهات جواهری گنبدکاووس استفاده کردیم، گفت: بازی در گنبد خیلی سخت است و به نظر من گنبدکاووس بهترین هواداران والیبال را دارد.

از اشتباهات جواهری استفاده کردیم/ گنبدکاووس بهترین هواداران والیبال را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بهروز عطائی امشب پس از پیروزی شیرین برابر والیبال جواهری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی در گنبدکاووس بسیار سخت است ما شرایط سختی را در این شهر گذراندیم اما بازیکنان ما از ست دوم به بعد توانستند عملکرد بهتری را داشته باشند و پیروز میدان شوند.

وی در ادامه در خصوص عدم نتیجه‌گیری مناسب در دو ست اول و واگذاری این دو ست به جواهری گنبدکاووس بیان کرد: ست اول 24 بر 22 جلو بودیم و اشتباهات فردی باعث شد که بازی را واگذار کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل اضافه کرد: ست دوم هم تیم جواهری با بازی بسیار خوب خود ما را غافلگیر کرد.

وی ادامه داد: اما با آنالیز مناسب تیم جواهری گنبدکاووس و اتخاذ تاکتیک‎های مناسب بازی را در ادامه به سود خودمان به پایان رساندیم.

عطائی تاکید کرد: اشتباهات تیم جواهری گنبدکاووس امروز خیلی زیاد بود و ما نیز از آن اشتباهات بیشترین استفاده را کردیم.

وی گفت: این باخت هیچ چیزی از ارزش‎های تیم جواهری گنبدکاووس نمی‎کاهد و به واقع تیم جواهری گنبدکاووس یکی از تیم‎های بسیار خوب این دوره از مسابقات است.

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: من از هواداران گنبدکاووس بسیار متشکرم چون به نظر من گنبدکاووس یکی از بهترین هواداران والیبال ایران را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امروز تیم جواهری گنبدکاووس با قدرت وارد میدان شده بود تا حریف قدرتمند خود را در این هفته در خانه شکست دهد؛ حتی دو ست ابتدایی بازی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت اما در ادامه با افزایش اشتباهات خود بازی را در سه ست بعدی به میهمان خود واگذار کرد تا این هفته تیم والیبال جواهری گنبدکاووس با شکست سه بر دو به میهمان خود، آماده رقابت هفته آینده خود در برابر شهرداری ارومیه شود.

در حال حاضر تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس با 10 امتیاز در جایگاه هفتم و کاله آمل نیز با کسب 12 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول