اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون عادت کرده‌ایم

می‌آبادی: به والیبال غبطه می‌خورم / ثامن‌الحجج بدترین نتیجه تاریخ را کسب کرد

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: زمانی‌که افتخارات رشته‌هایی مانند والیبال را مشاهده می‌کنم به این رشته غبطه می‌خورم.

می‌آبادی: به والیبال غبطه می‌خورم / ثامن‌الحجج بدترین نتیجه تاریخ را کسب کرد

فرامرز می‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در هر مسابقه‌ای که فدراسیون برگزار کرده قهرمان شدیم به جز ساحلی بزرگسالان که عنوان دوم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: این قهرمانی‌ها نشان‌دهنده این است که هنوز اصفهان پایتخت هندبال کشور است.

وی اضافه کرد: آقای حسن افتخاری که مسئولیت کمیته مسابقات هیئت را بر عهده داشتند با حفظ سمت به عنوان دبیر هیئت انتخاب شدند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان تاکید کرد: در حال تدارک برای برگزاری مسابقات لیگ استان در قالب تیم‌های بزرگسالان هستیم.

وی تصریح کرد: مدتی است قصد ندارم از فدراسیون انتقاد کنم اما این نوع برنامه‌ریزی برای رقابت‌های لیگ برتر به باشگاه‌ها لطمه می‌زند، و این نوع برنامه‌ریزی با این تعطیلات بسیار زیاد آسیب‌زننده به هندبال کشور است.

می‌آبادی گفت: بدترین نتیجه را در تاریخ جام باشگاه‌های آسیا تیم ثامن‌الحجج سبزوار کسب کرد و در این رقابت‌ها دهم شد اما امیدواریم در مسابقات جام ملت‌های آسیا این اتفاقات برای تیم ملی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه به تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون هندبال عادت کرده‌ایم، اضافه کرد: تیم سبزواری که از رقابت‌های قطر بازگشت به مدت یک ماه تمرینات تیم ملی تعطیل شد و زمانی‌که قرار است تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حاضر شود کدام عقل سلیمی می‌گوید تمرینات را این مدت طولانی تعطیل کنند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حدود 41 سال است در هندبال حضور دارم و زمانی ‌که افتخارات رشته‌هایی مانند والیبال را مشاهده می‌کنم به این رشته غبطه می‌خورم و می‌گویم ای کاش هندبال هم می‌توانست نه در سطح جهان بلکه در همین آسیا افتخارآفرینی کند.

وی با بیان اینکه هر حرفی هم در این مورد می‌زنیم به در بسته خورده است، تاکید کرد: مسابقات ملی و آسیایی را در پیش داریم و آرزو دارم با تمام این صحبت‌ها بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/63020/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول