اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس:

اهالی رسانه موظف به انعکاس نقاط ضعف‌ هستند

مدیر‌عامل باشگاه مس کرمان گفت: اهالی رسانه موظف به انعکاس هر ضعف‌ و مشکلی در مدیریت من هستند، ‌اما نباید از این راه به دنبال باج‌خواهی باشند‌.

اهالی رسانه موظف به انعکاس نقاط ضعف‌ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر ایرانمنش ‌از هنگامی که مدیریت باشگاه مس کرمان را عهده‌دار شده است، تلاش زیادی داشته تا در همه ابعاد وضعیت نابسامان باشگاه صنعت مس را بهبود ببخشد.

وی طی دو هفته گذشته برای دومین بار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر شد و پاسخگوی سئوالات آنها بود.

اگر ضعفی دارم بنویسید

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت: خصوصیات اخلاقی خاصی دارم با همه تعامل می‌کنم و از اهالی فن مشورت‌ و بعد تصمیم می‌گیرم، اما هرگز اجازه نمی‌دهم تا عده‌ای تحت هر عنوانی در کارم مداخله کنند.

وی افزود: من اگر ضعفی و مشکلی در مدیریتم دارم،‌ اهالی رسانه موظف به انعکاس آن هستند، اما اینکه عده‌ای بخواهند از این مسیر به دنبال باج‌خواهی باشند، مشخص است که هنوز اکبر ایرانمنش را نشناخته‌اند.

ایرانمنش عنوان کرد: خیلی‌ها پس از حضورم در باشگاه گفتند برای چه این مسئولیت را قبول کردی با این کار تمام کارنامه خوب گذشته‌ خود را خراب می‌کنی؛ در صورتی که اصلاً چنین چیزی نیست.

وی خاطرنشان کرد: من معتقدم یک مدیر در مواقع بحرانی باید درایت و توان خود را نشان دهد‌ در حضور‌ رسانه‌ها اعلام می‌کنم، اگر نقدی دارید بنویسید، من از نقد شدن هراسی ندارم و قطعاً نقد‌های منصفانه‌‌ علاوه بر کمک کردن به بهبود شرایط‌، خستگی کار را از تن ما بیرون می‌کند.

در مسئله جرج مراد برخی به دنبال سوء استفاده هستند

وی سپس در مورد مسئله شکایت جرج مراد به فیفا در مورد طلب این بازیکن از باشگاه مس و خطر کسر امتیاز از این باشگاه، گفت: این مسئله مربوط به دوران مدیریت من نیست، این بازیکن با ‌قرار‌دادی با ارزش دلاری بالایی به مس آمد و حدود 172 هزار دلار پول از باشگاه دریافت کرده است.

ایرانمنش ابراز داشت: با وجود تمام جوسازی‌ها‌ و حاشیه‌هایی که این بازیکن و اطرافیانش برای ما درست کرده‌اند، مدارک ما نشان می‌دهد این بازیکن از باشگاه مس کرمان برگه تسویه حساب گرفته است.

وی بیان داشت: اطرافیان این بازیکن در ایران با اتکا به بازی‌های رسانه‌ای و حاشیه‌سازی به دنبال برخی مقاصد خود هستند، من نیز با این افراد تماس گرفتم و گفته‌ام با این کارها نه تنها به جایی نمی‌رسند، بلکه اقدامات آنها موجب می‌شود تا ما نیز به دنبال شکایت از رفتارهای غیر‌حرفه‌ای و حاشیه‌سازی‌های آنها برآییم.

فرد‌گرا نیستم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه اصولاً فرد‌گرا و تک‌رو نیستم‌، اذعان داشت: معمولاً با اهالی فن مشورت‌ و پس از شنیدن نظرات افراد اهل فن تصمیم‌گیری می‌کنم و بر همین اساس کمیته فنی و شورای سیاست‌گذاری باشگاه را پایه‌ریزی کردم.

ایرانمنش اضافه کرد: اشخاص حاضر در این کمیته‌ها جایگاه خود را می‌شناسند و به دنبال گرفتن منافعی نیز از باشگاه نبوده‌اند، همه این اشخاص از بزرگان و افراد صاحب نظر در ورزش استان به ویژه در رشته فوتبال هستند و من نیز با گرفتن نظرات این افراد تصمیماتی را که برای پیشرفت و پیشبرد منافع باشگاه مس باشد  اتخاذ می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: مثلا ‌کمیته سیاست‌گذاری باشگاه نظراتش را در مورد چگونگی‌ بومی‌گرایی در باشگاه ارائه می‌کند و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم تا چگونه  بتوانیم بهتر به این اهداف دست یابیم.

تحت هیچ شرایطی سفارش‌پذیر نیستم

‌مدیر‌عامل باشگاه مس کرمان‌ در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتخاب یکی از معاونان باشگاه بر اساس سفارش یکی از نمایندگان ‌کرمان در مجلس، بیان داشت: اصلاً و تحت هیچ شرایطی سفارش کسی را نمی‌پذیرم، من پاسخگوی شیوه مدیریت و کار افراد نیستم؛ بر همین اساس افرادی را در کارم انتخاب می‌کنم که از آنها شناخت داشته باشم.

انتهای پیام/80011/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول