اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری همدان میزبان یک بازی تشریفاتی

برد هم دوای درد قعرنشینی همدانی‌ها نمی‌شود

تیم والیبال شهرداری همدان در آخرین هفته دور رفت لیگ دسته یک والیبال به دنبال دومین پیروزی فصل خود است.

برد هم دوای درد قعرنشینی همدانی‌ها نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران به ایستگاه هشتم خود رسیده و در این هفته تیم‌های برتر هر گروه در نیم‌فصل معرفی خواهند شد.

مسابقات این هفته به صورت همزمان و در هشت شهر مختلف کشور انجام می‌شود که تیم شهرداری همدان که قعرنشین جدول گروه خود است، برای فرار از این وضعیت ناخوشایند از تیم مقاومت شهرداری ارومیه پذیرایی می‌کند.

تیم والیبال شهرداری همدان که در آخرین روزهای نقل و انتقالات مجوز حضور در لیگ دسته یک را از فدراسیون دریافت کرده، امسال باید در یک گروه 9 تیمی با تیم‌های سفیر قم، شهدای ورزش کرمانشاه، مناطق نفت‌خیز، شهرداری ملکان، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری دزفول، مقاومت شهرداری ارومیه و کاله جوان آمل رقابت سختی را برای لیگ برتری شدن داشته باشند.

تیم والیبال شهرداری همدان که یکی از آخرین تیم‌های شرکت‌کننده لیگ دسته یک امسال محسوب می‌شود، بدون انجام تمرینات آماده‌سازی و برگزاری مسابقات تدارکاتی وارد کوران رقابت‌ها شد و همین بی‌تدبیری و نداشتن یک برنامه اصولی باعث شد تا عنوانی بهتر از نهمی از جدول 9 تیمی گروه نداشته باشد.

تیم شهرداری همدان امسال هم با دادن اطلاعات غلط برخی به اصطلاح دلسوزان ورزش به شورای شهر همدان و تکرار راه اشتباه چند سال قبل که منجر به انحلال امتیاز لیگ برتر این باشگاه شد، مجدد به تیم‌داری پرداخته که بدون تدبیر و توجه به حرفه‌ای بودن ورزش به راحتی با آبروی ورزشی این استان بازی می‌شود.

نماینده والیبال استان همدان در لیگ یک بعد از هشت هفته حضور در مسابقات بدون سرمربی پیگیر مسابقات خود است که به یکی از سوژه‌های خنده‌دار این رقابت‌ها تبدیل شده و عدم اطلاع مسئولان هیئت و به تبع آن باشگاه شهرداری از قوانین و مقررات لیگ دسته یک این تیم با هدایت مسلم زمانی به عنوان سرمربی موقت و اصغر حجازی فعالیت می‌کند.

شهرداری‌چی‌های همدانی با ترکیب جوانی امسال راهی مسابقات شدند و تنها محمدرضا اسمی‌منش بازیکنان آزاد این تیم سابقه حضور در لیگ برتر در تیم‌های مختلف را دارد و این بازیکنان به تنهایی نمی‌تواند مانع شکست‌های پی در پی تیمش در این مسابقات شود.

تیم والیبال شهرداری در طول این فصل پنج مسابقه خود را با شکست سنگین واگذار کرده است و تنها برابر تیم شهدای ورزش کرمانشاه به برتری رسیده و وضعیت خوبی را در جدول مسابقات ندارد.

اختلاف امتیازی که در این گروه به وجود آمده، باعث شده تا در صورت پیروزی شهرداری در بازی امروزش هم موجب نشود تا در جدول رده‌بندی اتفاقی بیافتد و شهرداری همدان همچنان عنوان نهمی خود را در قعر جدول حفظ خواهد کرد.

شاگردان مسلم زمانی امروز در سالن ورزشی فردوسی و در حضور تماشاگران همدانی آخرین بازی دور رفت خود را انجام خواهند داد و باید از تیم رده ششمی مقاومت شهرداری ارومیه پذیرایی کنند.

دو باخت متوالی هفته‌های گذشته برابر تیم‌های همنام شهرداری ملکان و دزفول باعث افت بسیار زیاد روحی و روانی بازیکنان جوان شهرداری همدان شده و سعی دارند در این بازی با استفاده از حمایت تماشاگران خودی و در خانه به برتری برسند.

برد در این بازی از نظر روحی تقویت‌کننده خوبی برای شهرداری خواهد بود و با توجه به اینکه هفته نخست دور برگشت این تیم استراحت دارد، فرصت خوبی است تا برای حضور بهتر از دور رفت خود را آماده و روانه کوران مسابقات شوند.

امروز در آخرین بازی دور رفت باید از تیم مقاومت شهرداری ارومیه پذیرایی کند که نتیجه برد هم دردی از این تیم بحران‌زده دوا نمی‌کند و حتی با پیروزی سه بر صفر که بسیار دور از انتظار است، بازی را به سود تمام کند باز هم در قعر جدول دست و پا بزند و حکم یک بازی تشریفاتی را برای شهرداری همدان دارد.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون والیبال کشور، مسابقه بین شهرداری همدان و مقاومت شهرداری ارومیه را امروز حمید وکیلی (داور اول) و منصور مجاهدنیا (داور دوم) قضاوت خواهند کرد و همچنین محمد پژوه به عنوان ناظر و نماینده اعزامی از این فدراسیون حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته هفتم و قبل از این مسابقات تیم والیبال شهرداری همدان با سه امتیاز در رده نهم جدول 9 تیمی این گروه قرار گرفته و در مقابل تیم مقاومت شهرداری ارومیه با هفت امتیاز جایگاه ششم را از آن خود کرده است.

در چارچوب هفته هشتم مسابقات والیبال دسته یک باشگاه‌های ایران تیم والیبال شهرداری همدان امروز چهارشنبه 20 آذر از ساعت 16 در سالن ورزشی فردوسی این شهر از تیم مقاومت شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول