اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش‌ سنگین برف

تردد در جاده‌های آذربایجان غربی امکان‌پذیر است

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: هیچ جاده‌ای در آذربایجان غربی مسدود نبوده و تردد در محورهای این شهرستان امکان‌پذیر است.

تردد در جاده‌های آذربایجان غربی امکان‌پذیر است

ارسلان شکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملیات راهداری در آذربایجان غربی که اخیرا نعمت الهی نازل شد با 69 گروه و اکیپ راهداری در حدود 29 راهدارخانه ثابت و 15 راهدارخانه سیار علاوه بر راهدارخانه‌های مرکزی انجام شده است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان برف در جنوب استان در شهرستان‌های سردشت، تکاب و شاهین‌دژ بود که عملیات برف‌روبی به ترتیب اولویت در راه‌های اصلی، فرعی و نهایتا روستایی انجام گرفت و خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت.

شکری تصریح کرد: پلیس راه آذربایجان غربی نیز دوشادوش همکاری داشت و در تمام راهدارخانه‌ها اکیپ‌ها به خصوص در گردنه‌ها مستقر بودند و هیچ‌گونه انسداد راهی وجود نداشت و راه‌های روستایی نیز همانند راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شده‌اند.

وی خواستار شد: مردم در سفرهای زمستانه به خصوص در زمان بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری خودداری و به توصیه‌های پلیس راه توجه کنند.

شکری ادامه داد: هموطنان می‌توانند از طریق شماره 141 مرکز مدیریت راه‌های استان اطلاعات لازم را کسب کنند به طوری که با مشخص کردن مبدا و مقصد سفر از اطلاعات جاده‌ها مطلع شوند.

وی متذکر شد: در حال حاضر هیچ‌گونه جاده‌ای در آذربایجان غربی مسدود نیست و بازدیدهای میدانی از طریق پلیس راه و راهداران انجام می‌شود.

معاون راهداری راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: در صورتی‌که کوچکترین موردی وجود داشته باشد از طریق مدیریت راه‌های استان با هماهنگی پلیس راه اعلام شده تا از طریق صدا و سیما به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/61005/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول