اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب اعلام کرد

اشتغال‌زایی برای 1681 نفر در تکاب

فرماندار تکاب گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای یک هزار و 681 نفر در تکاب اشتغال‌زایی شده است.

اشتغال‌زایی برای 1681 نفر در تکاب

محمدعلی داعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سهم شهرستان تکاب در زمینه اشتغال‌زایی در سال گذشته 2 هزار و 681 نفر بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای یک هزار و 681 نفر در تکاب اشتغال‌زایی شده، اعلام کرد: این میزان اشتغال‌زایی شامل 300 نفر در بخش کشاورزی و 350 نفر در بخش صنایع و معادن بوده است.

داعی افزود: 300 نفر از طریق صندوق مهر امام رضا (ع)، 200 نفر از طریق کمیته امداد امام خمینی و 531 نفر نیز از طریق سایر بخش‌ها شامل این میزان اشتغال‌زایی است.

وی فراهم آوردن زمینه اعطای تسهیلات اشتغال در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی،خدماتی و... و آموزش جوانان جویای کار با هماهنگی مراکز آموزش صنعتی از جمله فنی و حرفه‌ای را از برنامه‌های آینده در زمینه اشتغال‌زایی در تکاب عنوان کرد.

فرماندار تکاب ادامه داد: ایجاد مرکز کاریابی خصوصی با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری تغییر و تحولات اشتغال در سامانه رصد از دیگر برنامه‌های آینده در زمینه اشتغال‌زایی در این شهرستان است.

انتهای پیام/61005/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول