اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

توسعه کرمانشاه در گرو تلاش مسئولان در حوزه اشتغال است

استاندار کرمانشاه توسعه و آبادانی این استان را در گرو تلاش و اهتمام بیش از پیش مسئولان در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی عنوان کرد.

توسعه کرمانشاه در گرو تلاش مسئولان در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی در جلسه طرح توسعه کشاورزی اظهار داشت: در امر توسعه و ارتقای جایگاه کشاورزی استان باید تلاش مضاعف صورت بگیرد.

رضایی‌بابادی ادامه داد: کار و تلاش خود را بر شکوفایی استان در همه زمینه‌ها گذاشته که پیگیری مسائل حوزه کشاورزی یکی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی در ادامه به ایثارگری‌های مردم این استان در تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه از جمله استان‌هایی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق مورد آسیب‌های عمده قرار گرفت.

به گفته استاندار کرمانشاه، بخشی از زیرساخت‌های عمرانی این استان در جنگ از بین رفت، بنابراین وظیفه ما مسئولان و خدمتگزاران است که با تلاش و اهتمام ویژه از مطالبات مردم این دیار دفاع و صیانت کنیم.

رضایی‌بابادی توسعه و آبادانی این استان را در گرو تلاش و اهتمام بیش از پیش مسئولان در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی عنوان کرد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با شناخت دقیق، مشکلات استان را بررسی و در راستای حل مشکلات موجود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و با استفاده از ظرفیت‌های استان در راستای توسعه اقتصادی اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده صحیح و بهینه از منابع آبی استان در راستای مکانیزه کردن کشاورزی تاکید کرد و متذکر شد: استفاده از منابع آبی که در امر توسعه کشاورزی مثمر ثمر واقع می‌شوند در افزایش تولیدات زراعی و کشاورزی استان تاثیرگذار است.

علی‌اشرف منصوری مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح توسعه کشاورزی استان پرداخت.

انتهای پیام/2700/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول