اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال محقق شد

اجرای بیش از هزار طرح اشتغال‌ توسط مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال یک هزار و 166 طرح اشتغال توسط مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد و 914 میلیون ریال اجرا شده است.

اجرای بیش از هزار طرح اشتغال‌ توسط مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

ارسلان جلال‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از پرداخت نزدیک به 82 میلیارد ریال جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متفاوت است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای توانمندسازی مددجویان بحث اشتغال خانواده‌ها و ارائه تسهیلات خودکفایی است.

جلال‌فرد تصریح کرد: کمیته امداد در تلاش است تا همگام و همنوا با شعار سال که توسط مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده، اقدامات مؤثرتری در این راستا انجام دهد.

وی بیان داشت: در همین راستا در سال‌جاری یک هزار و 166 طرح اشتغال توسط مددجویان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد و 914 میلیون ریال اجرا شده است.

جلال‌فرد افزود: از این طرح‌ها، 781 طرح با مبلغ 56 میلیارد ریال از محل اعتبارات بانکی و 385 طرح با بیش از 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد اجرا شده است. 

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که قسمت عمده‌ای از اعتبارات مورد نیاز جهت اشتغال از محل منابع بانکی تأمین می‌شود، لذا توجه و دقت نظر مسئولان بانکی و همین طور سایر مسئولان استانی و شهرستانی را می‌طلبد تا بتوانیم در این راستا گام‌های مؤثری برای مددجویان برداریم.

وی همچنین به آموزش تعداد سه هزار و 606 نفر از مددجویان اشاره کرد و گفت: در این زمینه اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 395 میلیون ریال هزینه شده است.

جلال‌فرد آموزش‌های ارائه شده را در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع‌دستی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش افراد واجد شرایط خانواده‌های مددجو و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور مهارت‌یابی، ارائه مشاوره‌های شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد است.

وی ارتقاء عزت نفس و حفظ کرامت انسانی را از دیگر اهداف اشتغال‌زایی مددجویان عنوان کرد و بیان داشت: تلاش کمیته امداد بر این است که تا پایان سال‌جاری حدود سه هزار طرح برای مددجویان این نهاد اجرا شود.

انتهای پیام/82009/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول