اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد

تشکیل گروه عملیاتی ویژه پلیس در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از تشکیل گروه عملیاتی ویژه پلیس در این شهرستان خبر داد.

تشکیل گروه عملیاتی ویژه پلیس در رودسر

شعبان پایمرد دیوشلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت پایدار اظهار کرد: امنیت پایدار با مشارکت عمومی مردم تحقق پیدا می‌کند.

وی رویکرد پلیس را جامعه‌محوری و رضایتمندی مردم عنوان کرد و افزود: برقراری نظم، امنیت و آسایش تمام شهروندان به‌ویژه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... در اولویت فعالیت پلیس است.

پایمرد دیوشلی از تشکیل گروه عملیاتی ویژه پلیس در رودسر خبر داد و تصریح کرد: گشت‌های ویژه سواره و پیاده پلیس به صورت 24 ساعته در رودسر تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه گشت‌های ویژه در نقاط اصلی، کور و آلوده این شهرستان مستقر شدند، یادآور شد: تشکیل گشت‌های مذکور سبب کاهش سرقت و کشف سرقت‌های به‌وقوع پیوسته در حد قابل قبولی شده و رضایتمندی مردم و مسئولان به‌ویژه اعضای شورای تامین شهرستان را در پی داشته است.

وی به دستگیری 60 سارق در دو ماه گذشته در رودسر اشاره کرد و گفت: تعداد یک‌هزار و 69 موتورسیکلت متخلف در مدت مذکور توقیف شده است.

پایمرد دیوشلی با اشاره به توقیف 80 خودرو به دلیل آلودگی صوتی در رودسر، خاطرنشان کرد: مقدار 30 کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون در رودسر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری 185 معتاد در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پنج قاچاقچی سابقه‌دار در دو ماه گذشته در رودسر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 12 هزار و 455 حلقه سی‌دی غیرمجاز و مبتذل مهر و آبان‌ماه امسال در رودسر کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: کشف 41 دستگاه تجهیزات ماهواره و جمع‌آوری بیش از 5 هزار برگ قمار از اقدام‌های پلیس در مدت مذکور در رودسر است.

پایمرد دیوشلی کشف 12 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز را از جمله کشفیات پلیس در رودسر عنوان کرد و افزود: پلمب 56 واحد صنفی متخلف، دستگیری 246 مزاحم خیابانی و دستگیری 202 بدحجاب از جمله اقدام‌های پلیس از ابتدای مهر ماه جاری در رودسر است.

*کشف 202 تن چای سنواتی در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف 202 تن چای سنواتی به همراه دو دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

وی، دستگیری یک زندانی فراری با عملیاتی فنی پلیس را از دیگر اقدام‌های پلیس در رودسر عنوان کرد.

پایمرد دیوشلی با قدردانی از همکاری و تعامل مردم با پلیس، یادآور شد: مردم هرگونه اطلاعات در زمینه‌های مختلف را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم است، اظهار کرد: همکاری، همراهی و با مردم بودن از توفیق‌های پلیس در عرصه امنیت است.

انتهای پیام/84001/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول